הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

פיקה: "רוני הוא האיש הכי מסוכן ביונייטד"

ביום שבת ברצלונה תשחק בוומבלי מול מנצ'סטר יונייטד בגמר ליגת האלופות ושני הבלמים מוכנים לחלוצים שיעמדו מולם. מסי: "זו זכות גדולה לשחק בגמר, יש לי ציפיות גבוהות"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  25.05.11 - 16:00

ביום שבת יגיע אירוע השיא של השנה בכדורגל האירופי והעולמי, גמר ליגת האלופות. ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד יתמודדו על התואר הנחשק באיצטדיון וומבלי. מצד אחד אלופת אנגליה עם אלכס פרגוסון, ויין רוני, ראיין גיגס ושאר השדים האדומים ומהצד השני, אלופת ספרד עם פפ גווארדיולה, ליאו מסי, צ'אבי, אנדרס אינייסטה וחבריהם מהבלאוגראנה. אז מה יהיה? האם מנצ'סטר תחזיר את הגביע לאולד טראפורד אחרי שלוש שנים? או שבפעם הרביעית בהיסטוריה הוא ינחת לקאמפ נואו?

"אין ספק שזה הדור הטוב ביותר של ברצלונה שיצא לי לשחק איתו", אמר הכוכב של המועדון הקטאלוני, ליאו מסי. "מרבית מהשחקנים משחקים כבר זמן רב ביחד, אבל אנחנו כבר התבגרנו ויש לנו הרבה ניסיון". הארגנטיני גם דאג להתחנף למאמנו פפ גווארדיולה: "יש לנו את המאמן הכי טוב, שהוא גם נאמן למועדון בדיוק כמו השחקנים הצעירים באקדמיות".

על המפגש בוומבלי אמר מסי: "זאת זכות גדולה לשחק בגמר ויש לי צפיות גדולות מהמשחק הזה. אנחנו השחקנים כבר היינו במעמד הזה וננסה לקבל בשבת את ההחלטות הנכונות ביותר ולנצח".

בינתיים חברו לקבוצה של מסי, ג'רארד פיקה, מתכונן למפגש עם האקסית (הגיע לשם בהשאלה בגיל צעיר) ויודע מי החוליה החזקה של היריבה: "רוני אחד החלוצים הגדולים של המשחק וכבש שערים רבים. הוא הכי מסוכן ואני אצטרך להתרכז ולא לתת לא מרחב כדי לעצור אותו. הוא חבר טוב ותמיד היה לי קשה מולו כמו שקשה לי מול מסי באימונים".

ברצלונה תגיע כבר מחר ללונדון. במועדון הקטאלוני מודאגים מענן האפר הוולקני שמגיע מכיוון איסלנד אל בריטניה: "נגיע מוקדם כדי להימנע מהפרעות אפשריות של הענן הזה". כזכור רק לפני שנה נאלצה ברצלונה לטוס למילאנו, למשחק חצי גמר ליגת האלופות מול אינטר, עשרות שעות באוטובוס מסיבות דומות. אינטר של ז'וזה מוריניו ניצחה 1:3 באותו משחק והדיחה את הקטאלונים בדרך לגמר במדריד.

בצד השני יודעים כבר תקופה ארוכה מי איש המפתח של הקטלונים. "אין דרך מסוימת שבה אתה יכול לעצור את מסי", אמר בלם יונייטד ריו פרדיננד שמתכונן לקרב ברחבה מול הארגנטיני (שכבש 52 שערים העונה בכל המסגרות), "צריך לעשות את זה בצורה קבוצתית. אם תוריד את הזוויות והמרחבים שלו, יהיה לך סיכוי לעצור את מסי".  אגב, הבלם טוען כי פרשת הבגידה המתוקשרת של גיגס לא משפיעה על הריכוז: "אנחנו מרוכזים יותר מתמיד בגמר בוומבלי".