הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

נעימי: טוב שלא הפסדנו. עתידי? בקרוב תדעו

רכז ירושלים (23) לא הסתפק ב-74:94 על ראשון: "היינו צריכים לשחק בגמר". דאוול: "איכזבנו את האוהדים שלנו"

אסף אפל  26.05.11 - 20:51

הפועל ירושלים סיימה הערב (חמישי) את עונת 2010/11 המאכזבת במקום השלישי אחרי ניצחון קליל 74:94 על מכבי ראשל"צ. למרות הניצחון, השחקנים התקשו להסתיר את העובדה שהעונה החולפת הייתה מאוד מאכזבת מבחינתם. יובל נעימי בלט עם 23 נקודות ואילו ג'ייסון ריץ' הוסיף 21.

  • הפועל ירושלים שלישית אחרי 74:94 על ראשל"צ. 23 נק' לנעימי, 21 לריץ'
  • קטש: "מבחינתי, אני ממשיך". גורם: "אם יישאר, הוא יידרש לשינויים גדולים"
  • יובל נעימי, שהיה מהבולטים בניצחון עם 23 נקודות, לא הסתיר את אכזבתו מהעונה הנוכחית: "היינו צריכים להיות במשחק הגמר ולא כאן, אבל רצינו את הכרטיס לאירופה ולפחות עשינו את זה. מה היו הבעיות? זו שאלה טובה אני לא חושב שזה המקום שלי לומר את הדברים האלה. היו כמה משחקי מפתח שהיינו צריכים לנצח ולא עשינו את זה, אלה משחקים שמעצבים עונה". נעימי, שהיה אמור להיות מהמנהיגים של ירושלים העונה, התחמק מהשאלה שנגעה בעתידו. "מה יהיה בשנה הבאה? בקרוב כולם ידעו", אמר הגארד.

    דיון דאוול (9 נק'), שהגיע יחד עם קטש מהגליל, סיים עונה יחסית מאכזבת מבחינתו בה סבל מחוסר יציבות: "זה היה ניצחון חשוב למועדון ואני שמח שהצלחנו לסיים את העונה עם ניצחון ועם המקום השלישי". כנראה כמו מרבית שחקני ירושלים, גם עתידו של דאוול לוט בערפל: "אני ממש לא יודע אם אשאר למרות שיש לי חוזה לעוד עונה. זה תלוי במועדון, אם הם ירצו אז אני אחזור ואם לא, אז לא. זה הכדורסל. אם אחזור אתן את הכל כי היה לי טוב לשחק כאן העונה, רק חבל שלא הצלחנו להביא לאוהדים קצת יותר ניצחונות כי זה הגיע להם. היה לי תענוג לשחק בירושלים".

    על השאלה מה לא עבד העונה בירושלים השיב: "לפעמים צריך להסתכל במראה ולהבין שהקבוצה לא מתאימה. כדורסל הוא ספורט קבוצתי ולא התחברנו. זה אשמתנו, של כל אחד מ-14 השחקנים. אני מקווה שנלמד מזה ונהפוך לשחקנים טובים יותר בכל מקום בו נהיה. אני מאחל לירושלים הצלחה בעונה הבאה".

    סם קלנסי הוסיף: "כולם באו היום כדי לשחק ולתת את הכל במטרה לנצח ואני שמח שזה קרה. עכשיו אנחנו הולכים הביתה, ננוח טיפה וניפגש עם המשפחה. זה טוב אחרי העונה הקשה שעברנו".

    צפו בתקציר המשחק---->