הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

סטאנקוביץ': אנו פייבוריטים? פאלרמו מסוכנת

אינטר תנסה לרשום זכייה שביעית בגביע. מאמן הוורודים, דליו רוסי: "הגיע הזמן לעשות היסטוריה ולהביא תואר"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  28.05.11 - 20:32
סטאנקוביץ' מול איליצ'יץ'. מי יקח את הגביע? (Gettyimages)
סטאנקוביץ' מול איליצ'יץ'. מי יקח את הגביע? (Gettyimages)

העונה באיטליה תגיע מחר (ראשון) לסיומה כאשר אינטר ופאלרמו יפגשו בגמר הגביע האיטלקי. הנראזורי ינסו לשמור על התואר ולצאת עם משהו מהשנה הזאת. הדרומיים, שהדיחו את מילאן בשביל להגיע למעמד, יקוו לרשום הפתעה נוספת בדרך לזכייה ראשונה בהיסטוריית המועדון.

מי שלקח את ההתמודדות ברצינות הוא דז'אן סטאנקוביץ' שאמר: "זה ברור שאנחנו פייבוריטים, אבל עדיין לא זכינו וצריך לזכור את זה. פאלרמו הוכיחה השנה שהיא יכולה להוות יריבה קשה ואסור לנו להיות רדומים מולה".

בצד השני, מאמן הוורודים דליו רוסי התייחס למשחק, שאולי יהיה האחרון שלו על הקווים בסיציליה. למי שאינו יודע. האיש פוטר מהמועדון במהלך העונה אחרי תבוסה ביתית לאודינזה (7:0) ושב לתפקיד אחרי חמישה שבועות בלבד.

"המטרה שלנו היא לזכות בגביע ולהביא גאווה למועדון הזה", אמר רוסי שדיבר על עתידו: "מה שיקרה אחרי המשחק פחות חשוב. פאלרמו הייתה קבוצה טובה לפני שבאתי וכך היא תישאר כשלא אהיה כאן".

אינטר זכתה עד היום שש פעמים בגביע האיטלקי, כאשר שלוש הנפות מתוכן היו מ-2005. לעומתה, פאלרמו תגיע לגמר לראשונה אחרי 31 שנים. הוורודים הפסידו פעמיים במעמד לבולוניה (1974) ויובנטוס (1979).