הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אין חדש: טייגר וודס בראש רשימת המרוויחים

שחקן הגולף הכניס 75 מיליון דולרים. בראיינט שני (53), לברון שלישי. פדרר לפני נדאל, שראפובה האישה היחידה. כריסטיאנו רונאלדו הקדים את ליאו מסי. מיכאל שומאכר תשיעי

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  02.06.11 - 15:22
פחות אבל עוד פוגע. טייגר וודס (gettyimages)

אין חדש תחת השמש. מגזין "פורבס" האמריקאי פירסם את רשימת חמישים הספורטאים המרוויחים ביותר כיום. למרות כל הבעיות וכל הצרות, טייגר וודס שמר על המקום הראשון. שחקן הגולף האמריקני הכניס בשנה האחרונה 75 מיליון דולרים והוא מוביל את הדירוג בפער ניכר. עם זאת, וודס רשם ירידה משמעותית בהכנסותיו בהשוואה לאשתקד, 105 מיליון.

קובי בראיינט תפס את המקום השני בדירוג עם 53 מיליון דולרים, כאשר המשכורת שלו בלייקרס הייתה 24.8 מיליון, יותר מכל ספורטאי אחר. גם "מדליית הארד" הלכה לשחקן NBA. מסתבר שהמעבר למיאמי עשה ללברון רק טוב. קינג ג'יימס הכניס בשנה החולפת 48 מיליוני דולרים. הרוב, אם אתם שואלים, מגיע ממכירת הנעליים.

רפאל נדאל עדיין מדורג 1 בעולם? נובאק דיוקוביץ' בלתי ניתן לעצירה עם רצף ניצחונות מדהים? אז מה. רוג'ר פדרר, שמדורג במקום הרביעי ברשימה, ממשיך להיות הטניסאי העשיר ביותר. רק בשנה האחרונה הוא הכניס 47 מיליון דולרים. ככה זה כשיש לך את התמיכה של נייקי, קרדיט סוויס, רולקס, ווילסון ועוד. אגב, נדאל רק במקום ה-12.

אם אתם אוהבים כסף והרבה, אז כנראה שגולף זה הספורט בשבילכם. את המקום החמישי ברשימת הספורטאים המרוויחים תפס השנה פיל מייקלסון, שחקן הגולף בן ה-40, שהכניס בשנה החולפת 46.5 מיליון דולר. הכדורגלן הראשון ברשימה (אם עוד אפשר לקרוא לו כך) הוא דייויד בקהאם. הקשר, שמתעסק בעיקר בהכנות של לונדון לאירוח המשחקים האולימפיים בקיץ הבא, הרוויח בגיל 36 לא פחות מ-40 מיליון דולרים.

ליאו מסי זכה באליפות ספרד ובליגת האלופות, אבל בקרב על תואר מלך השערים הוא הפסיד לכריסטיאנו רונאלדו. מסתבר שהארגנטיני מקבל גם פחות כסף. רונאלדו, שחתום על ההעברה היקרה ביותר בהיסטוריה, הכניס השנה 38 מיליון דולרים. 5.7 יותר מליאו מסי, שנמצא במקום העשירי.

בתווך נמצאים שחקן הבייסבול אלכס רודריגס ומיכאל שומאכר עם 35 ו-34 מיליון דולרים בהתאמה. מריה שראפובה היא האישה היחידה ברשימת ה-50. הרוסייה, שמועמדת לנצח ברולאן גארוס הרוויחה בשנה האחרונה 24.2 מיליון.