הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

קווינס: נדאל ומארי עלו לרבע, דל פוטרו הודח

הספרדי שמט מערכה מול סטפאנק, טיפסרביץ' נכנע מול הבריטי. מנארינו מצרפת (54 בעולם) אחראי להפתעת היום. האלה: ניצחון למונפיס

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  09.06.11 - 17:07
רפאל נדאל. הזיע בדרך לרבע הגמר (gettyimages)

טורניר ווימבלדון כבר מעבר לפינה (ייפתח ב-20 ביוני) וההכנות על הדשא ממשיכות לצבור תאוצה. טורנירי ההכנה  הגדולים, קווינס באנגליה והאלה בגרמניה, מתקרבים לשלבים האחרונים שלהם כאשר מרבית השחקנים הבכירים עושים את שלהם, אך יש גם הפתעות.

קווינס: נדאל הזיע, דל פוטרו בחוץ
בסופו של יום המדורג 1 בעולם עשה את שלו והצליח להעפיל לרבע הגמר בלונדון, אך העלייה לא הגיעה בקלות. הספרדי לא הגיש טוב במערכה הפותחת מול ראדק סטפאנק והכניס רק 48 אחוז מהכדורים בסרב הראשון, אולם הצליח להציל 3 נקודות שבירה ולשבור פעמיים בדרך ל-3:6. נדאל כבר הוליך 3:5 במערכה השניה, אבל קמבאק נהדר של הצ'כי הפך ל-5:7 וקבע סט שלישי ומכריע.

השור ממאיורקה התעשת, חזר לפוקוס ודרס את יריבו עם 1:6 ו-1:2 בסיכום המערכות. בשלב רבע הגמר יפגוש נדאל את ג'ו ווילפרד טסונגה הצרפתי, שהדיח את בן ארצו מיקאל לודרה לאחר שהאחרון פרש במצב של 4:3 במערכה הראשונה.

אהוב הקהל הביתי אנדי מארי ממשיך גם הוא בתנופה ואחרי שאתמול גבר על חבייר מאליס מבלגיה הסקוטי פגש הפעם את יאנקו טיפסרביץ' ושלח גם אותו הביתה עם 4:6 ו-6:7. לעומתו, חואן מרטין דל פוטרו (22 בעולם) הופתע על ידי הצרפתי אדריאן מנארינו, שהצליח לנצח פעמיים בשובר השוויון בדרך ל-6:7, 6:7 מרשים על הארגנטינאי שמנסה לחזור לכושר.

אחרי החימר של פאריס ,שמסורתית לא מאיר פנים לאנדי רודיק,  המדורג 10 בעולם נוהג להתעורר בעונת הדשא. האמריקאי (מדורג 3 בקווינס) העפיל לרבע הגמר עם ניצחון בשתי מערכות 4:6, 4:6 על קווין אנדרסון מדרום אפריקה. בשלב הבא יפגוש האמריקאי את פרננדו ורדסקו הספרדי (7 בטורניר) שהצליח לדלג מעל מוקש בדמות דויד נלבנדיאן עם 5:7 ו-1:6.

האלה: מונפיס מנצל את חסרונו של פדרר 
המדורג 3 בהאלה, גאל מונפיס, העפיל לרבע הגמר ללא בעיות מיוחדות עם ניצחון 2:6, 3:6 על איבן דודיג הקרואטי. בשלב הבא יפגוש הצרפתי את פלוריאן מאייר הגרמני. מי שמצטרף אל מונפיס בין 8 האחרונים הוא פיליפ קוהלשרייבר שעבר את אלכסנדר דולגופולוב עם 3:6 ו-6:7.

מאוחר יותר עלה על המשטח הירוק גם אלוף השנה שעברה, לייטון יואיט, שידוע כשחקן דשא מוכשר. האוסטרלי יפגוש את קוהלשרייבר ברבע הגמר לאחר שהצליח לנצח בתום שתי מערכות צמודות את האיטלקי אנדראס ספי 4:6, 4:6.