הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

פפ יגיע לארץ לכבוד הופעה של אחינועם ניני

אלוף אירופה מיודד עם הזמרת ויגיע למופע שלה בפסטיבל ישראל שייערך בבירה. פפ הבטיח לה בעבר שאם הקבוצה תזכה בצ'מפיונס, הוא יהיה נוכח באירוע

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  09.06.11 - 17:22
פפ גווארדיולה. נזכה לביקור מאלוף אירופה (gettyimages)

היינו מעדיפים שברצלונה תגיע לביקור ותקיים משחק בישראל, אבל בינתיים נסתפק בהגעתו של מאמן הקבוצה, פפ גווארדיולה. המנג'ר שזכה בליגת האלופות רק לפני שבועיים, יגיע ארצה מחר (שישי) וככל הנראה יהיה אורח כבוד בהופעה של אחינועם ניני ביום שבת בפסטיבל ישראל בירושלים.

הספרדי שאחראי על קבוצת החלומות נחשב לידיד קרוב של הזמרת, שזוכה להצלחה רבה בחו"ל. בשנים האחרונות, ניני נפגשה לא פעם עם המאמן ואשתו. בפגישה האחרונה שלהם לפני כחודש, היא העניקה לו עותק של התקליט האחרון והזמינה אותו להופעה המדוברת. פפ אמר אז בחיוך שאם הוא ינצח בגמר את מנצ'סטר יונייטד, הוא יבוא לצפות בה. הקטלונים כאמור חגגו עם 1:3 גדול בדרך לזכיה והמאמן כנראה יעמוד במילתו. על פי הערכות, הוא ישהה בישראל מספר ימים כחלק מחופשה משפחתית.

"פפ מדהים, הוא חבר טוב שלה ויש לו אלבומים רבים", אמר מנהלה האישי של ניני, עופר פסנזון, "הוא יגיע לביקור עם המשפחה. כרגע אנחנו לא יכולים למסור פרטים נוספים".

למרות גילו הצעיר, ארון הגביעים של גווארדיולה עמוס מאוד. הוא זכה ב-3 תארי אליפות ברציפות, קטף פעמיים את תואר אלוף אירופה. כמו כן, הוא השיג גם את תואר הסופר קאפ והגביע הספרדי. לאחרונה פורסם בספרד כי המאמן סיפר למקורביו כי הוא עשוי לעבור לקטאר בתום העונה הבאה. על פי הדיווחים, בהתאחדות הקטארית הציעה לו סכום דימיוני של 36 מיליון יורו לשנה. אגב, גווארדיולה שיחק בעבר במפרץ הפרסי ומקורב מאוד לבכירים בנסיכות.