הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

וויימות': קורזיץ' ירדה למקום ה-2, משיח 7

גביע העולם בשייט: הישראלית איבדה את הפיסגה, אולם קרובה למדליה. 470: ורד בוסקילה וגיל כהן במקום השלישי, גידי קליגר וערן סלע במקום הרביעי

דניאל רוט  09.06.11 - 17:21
קרובה לפודיום. לי קורזיץ

תחרות גביע העולם בשייט הנערכת בוויימות' מתקרבת לשלבי ההכרעה, כאשר לא פחות מארבעה ישראלים נמצאים בתמונת המדליות באתר שיארח בעונה הבאה את המשחקים האולימפיים. הבולטת ביותר היא לי קורזיץ, שמדורגת במקום השני. גם שייטי ה-470, גידי קליגר וערן סלע ו-ורד בוסקילה וגיל כהן חזק בתמונה. גם נמרוד משיח עדיין בעניינים בניל פרייד.

ניל פרייד נשים
השבוע הנהדר של לי קורזיץ נמשך. היום היא אמנם ירדה למקום השני בדירוג הכללי, אבל מעמדה בצמרת איתן. את שיוטים 7 ו-8 היא סיימה במקומות 8 ו-3 בהתאמה. הפער בין קורזיץ למוליכה מרינה אלבאו הספרדיה עומד על 4 נק' בלבד. ההפרש בינה לבין המקום הרביעי עומד על 11 נק'.

ניל פרייד גברים
נמרוד משיח, שנתן יומיים מצוינים בוויימות', התרחק היום מעט מהמדליה באליפות. משיח, מדליסט הארד מאליפות העולם האחרונה, סיים את שיוטים 7 ו-8 בדגם הניל פרייד במקומות 10 ו-7 בהתאמה וירד שלב אחד למקום השביעי הכללי.

שחר צוברי, שלא רשם שבוע מוצלח בוויימות', סיים במקומות 16 ו-13 והוא מדורג כעת במקום ה-21 הכללי. ג'יי.פי טובין הניו זילנדי מוביל את הדירוג הכללי עם 17 נקודות שליליות. דוריאן ואן ריסלברג הנהדר במקום השני (20 נקודות). ניק דמפסי סוגר את השלישייה הראשונה (20). למשיח השביעי יש 34 נקודות. הסיכוי למדליה מבחינת הגולש הישראלי עדיין קיים בעיקר בשל העובדה כי במקצה המכריע הניקוד המוענק הוא כפול.

470 גברים
משיח וצוברי רחוקים מתמונת המדליות, אך מי שנמצאים על סף הפודיום הם גידי קליגר וערן סלע. הצמד, שסבל מחוסר מזל משווע בתחרויות הקודמות בפלמה דה מיורקה ובהייר, מדורגים כעת במקום הרביעי הכללי עם 54 נקודות, רק שתיים פחות מהמקום השלישי והשני. את השיוט השביעי היום הם סיימו במקום ה-18, אך הוא לא ייחשב מכיוון שמדובר בתוצאה החלשה ביותר שקבעו. בשיוט ה-8 הם התקדמו והגיעו למקום השני. יובל בוצר מדורג במקום ה-37 בדגם הלייזר.

470 נשים
גם ורד בוסקילה וגיל כהן קרובות להשיג מדליה בוויימות'. השתיים סיימו את שיוטי היום פעמיים במקום העשירי, אך ניצלו יום חלש של שאר יריבותיה לצמרת כדי לשמור על מקומן. כהן ובוסקילה מדורגות במקום השלישי עם 49 נקודות בסך הכל, פער של 4 נק' מהמקום הרביעי. אוליביה פאוור וג'ו האלה מניו זילנד מובילות את התחרות עם 33 נק' וצמד הבריטיות האנה מילס וסאקסיה קלארק יש 43. נופר אדלמן מדורגת במקום ה-50 הכללי בדגם הלייזר רדיאל.