הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

איסטבורן: קאמבק מוצלח לסרינה וויליאמס

לאחר קרוב לשנה בחוץ אלופת ווימבלדון מ-2010 החלה את מסע ההגנה על התואר בטורניר ההכנה עם 6:1, 3:6, 4:6, על פירונקובה. קלייסטרס הודחה כבר בסיבוב השני בדן בוש

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  14.06.11 - 18:11
סרינה וויליאמס. החלה בהגנה על תואר אלופת ווימבלדון (gettyimagers)

אחרי קרוב לשנה מחוץ למגרשים סרנה וויליאמס סוף סוף חזרה. אלופת ווימבלדון 2010, שסבלה מפציעה טורדנית ברגלה וכן תסחיף ריאות שאף איים על חייה, החלה היום (שלישי) את המסע לעבר הגנה על תוארה כאשר התמודדה בסיבוב הראשון של טורניר הדשא באיסטבורן שמהווה הכנה אחרונה לקראת הגרנד סלאם.

המדורגת מספר 1 לשעבר (26 כרגע) חזרה מעט חלודה לבכורה המחודשת מול צבטנה פירונקובה הבולגריה והפסידה בקלות את המערכה הראשונה 6:1. סרנה התעשתה בסט השני והחלה להיכנס לקצב. האמריקאית שיפרה את אחוזי ההגשה שלה ושבירה אחת הספיקה לה כדי לאזן עם 3:6. וויליאמס שמרה על יכולתה גם במערכה המכרעת כאשר 2 שבירות על פירונקובה הספיקו לה לניצחון 4:6 ו-1:2 בסיכום המערכות.

יש לציין כי החזרה של סרנה מגיעה יום אחד בלבד לאחר שגם אחותה ונוס שבה למגרשים אחרי תקופה ארוכה, גם כן לטורניר איסטבורן. האחות הגדולה המדורגת 33 בעולם עלתה לסיבוב השני עם ניצחון על אנדראה פטקוביץ' בשלוש מערכות.

מי שהעפילה גם היא לסיבוב השני באיסטבורן היא הסרבית אנה איבנוביץ' שגברה במשחק מסקרן על הגרמניה המבטיחה יוליה גורגס 4:6, 3:6. גם המדורגת 4 בטורניר פרנצ'סקה סקיאבונה בשלב הבא עם ניצחון 6:7, 1:6 על קאייה קאנפי. 

מלבד איסטבורן מתקיים טורניר הכנה גם על הדשא בדן בוש שבהולנד. מי ששוב הפסידה בשלב מוקדם (סיבוב 2) היא השניה בעולם קים קלייסטרס שנכנעה 7:6, 6:3 לרומינה אופראנדי האיטלקיה שממוקמת 80 שלבים אחריה בדירוג ה-WTA. נראה שמשהו לא טוב עובר בתקופה האחרונה על הבלגית שהודחה כזכור גם בסיבוב השני של הרולאן גראוס מול ארנצ'ה רוס האלמונית.