הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

סלע: "רוצה להוכיח את עצמי בטורניר גדול"

דודי סלע מוכן לפתיחת טורניר ווימבלדון (שידורים באתר ממחר), כאשר פדריקו גיל מחכה לו בסיבוב הראשון: "חובת ההוכחה עלי. עם כל הכבוד לטורנירי הצ'לנג'ר, רוצה להגיע רחוק בטורנירים הנחשבים"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  19.06.11 - 11:59
סלע (gettyimages). מקווה להגיע למפגש מול נדאל
סלע (gettyimages). מקווה להגיע למפגש מול נדאל

דודי סלע מוכן לטורניר ווימבלדון. הטניסאי הבכיר של ישראל, המדורג 81 בעולם, יתמודד בסיבוב הראשון בטורניר הגראנד סלאם מול פדריקו גיל (73 בעולם) ויקווה להמשיך את המומנטום מטורניר הצ'לנג'ר בנוטינגהאם בו זכה בשבוע שעבר.

"דשא הוא המשטח עליו אני הכי אוהב לשחק", אמר סלע, שקיבל כרטיס חופשי לווימבלדון, "אני מאוד רוצה להצליח השנה בווימבלדון כדי להוכיח שאני ראוי לכרטיס שקיבלתי. אני משחק היטב בשבועות האחרונים, אבל עם כל הכבוד לטורנירי הצ'לנג'ר, אני צריך להוכיח את עצמי בטורנירים הגדולים באמת".

"קיבלתי כרטיס חופשי בגלל היכולת הטובה שלי בטורנירי הצ'לנג'ר בהם שיחקתי בתקופה האחרונה ובגלל הצלחות העבר בווימבלדון, ולכן חובת ההוכחה עליי", הוסיף סלע, "קיבלתי את ההודעה על הכרטיס כשכבר התחלתי לחשוב על המוקדמות". 

הראל לוי, מאמנו של דודי, הוסיף: "הוא מגיע לווימבלדון עם ביטחון, אבל הוא לא ינוח על זרי הדפנה. דודי היה עייף מאוד אחרי נוטינגהאם, וטוב מאוד עבורו שלא היה צריך לשחק במוקדמות".

הישג השיא של סלע בווימבלדון הוא הגעה לסיבוב הרביעי, אולם הפעם כדי לקבוע שיא חדש יצטרך הישראלי לנצח את רפאל נדאל, המדורג 1 בעולם, אותו הוא עשוי לפגוש בסיבוב זה.