הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

גאו שהה באופן לא חוקי. ספק אם יגיע לסכנין

החלוץ נקנס על התקופה ששיחק באשקלון. בדוחא יקוו שמשרד הפנים יחדש את האשרה על מנת שהשחקן יצטרף לאימונים שיפתחו ביום ראשון. נסטיה צ'ה עשוי שלא להמשיך

תומר לוי
תומר לוי  02.07.11 - 18:08
גאו. קשיים בהגעתו (קובי אליהו, וואלה)
גאו. קשיים בהגעתו (קובי אליהו, וואלה)

בני סכנין תפתח מחר (ראשון) באופן רשמי את האימונים לקראת העונה הבאה ללא החלוץ אריק גאו. שחקנה של אשקלון אשתקד לא יגיע ארצה בימים הקרובים אחרי שהתברר שבעונה שעברה הוא שיחק ללא אשרת עבודה. אשקלון, שירדה בינתיים ללאומית, ספגה בעקבות זאת קנס. גם גאו עצמו קיבל קנס כספי, אותו תצטרך סכנין לשלם כדי לצרפו.

אולם הכסף הינו הבעיה הפחות חמורה בדרך להחתמתו של גאו, שכן משרד הפנים יערים קשיים רבים במתן אישור שהייה לגאו בעקבות הפרת החוק בעונה שעברה, בהיותו שוהה בלתי חוקי בישראל.

בסכנין עושים מאמצים גדולים כדי שג'יבריל סידיבה יגיע כבר מחר לאימון, אולם עד אשר סוכנו יסדיר מול מכבי תל אביב את עניין ההשתתפות בשכרו, הקשר ממאלי לא יוכל לחתום. את תנאיו מול סכנין סידיבה כבר סגר לעונה הקרובה.

הבלם פייר אמבמבה נחת בארץ והלילה אמור לנחות גם נסטיה צ'ה, כאשר ההערכה היא שהוא לא ימשיך עונה נוספת. הסלובני מחזיק בחוזה לעונה הבאה בקבוצה ונחשב לשחקן היקר ביותר שלה, ובקבוצה ינסו להגיע איתו להסדר ולשחררו כדי לפנות מקום בסגל ובתקציב.