הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

סופו סרב לשחק ביורובאסקט. יענש בחומרה?

סנטר מכבי ת"א טען לבעיות אישיות ופגיעה בעיניו: מוכן לבוא רק לאימונים הראשונים. סופית: שאראס בן ה-35 יהיה בסגל נבחרת ליטא

אייל גרוסברד  13.07.11 - 17:59
סופו. עושה כאבי ראש ליוונים
סופו. עושה כאבי ראש ליוונים

סופוקליס שחורציאניטיס, סנטר מכבי תל אביב, הודיע היום לראשי איגוד הכדורסל היווני כי הוא מסרב לשחק באליפות אירופה שתיערך בחודש הבא בליטא.

סופו, שסיים עונת בכורה מצוינת במכבי וימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה, הפתיע את אנשי האיגוד בהחלטתו, לאחר שהיה אמור להיות הסנטר הבכיר בסגל אחרי פרישת יואניס בורוסיס ולוקאס מאברוקפאלידיס מהנבחרת. בתחילה אמר הענק כי יש לו בעיות משפחתיות שעליו לפתור, ואחר כך ציין כי הוא סובל מבעיות בעיניו שדורשות מנוחה ומעקב.

באיגוד היווני מסרו לנציגי השחקן כי בכוונתם להעמיד את סופו לדין, והשחקן צפוי לעונש כבד – קנס כספי גבוה או אף השעיה מהזירה הבינלאומית. הערב הודיע סופו כי הוא מוכן להגיע לפתיחת ההכנות של הנבחרת ליורובאסקט ביום שני, אולם לא היה מוכן להתחייב כי ימשיך עימה הלאה באימוניה וכמובן שלטורניר עצמו.

שחקן עבר של מכבי ת"א שהחליט לשחק ביורו בוודאות הוא שרונאס יאסיקביצ'יוס. שאראס הבטיח למאמן הנבחרת קסטוטיס קמזורה כי ייצג את הנבחרת בפעם האחרונה בטורניר בינלאומי לפני פרישתו. שאראס בן ה-35, ששוחרר לאחרונה מפנרבחצ'ה, יצטרף לחלקו השני של מחנה האימונים וישחק עם הנבחרת ביורו.