הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"אדם ודן ינסו לשנות את הטון השולט בי-ם"

מקורב לאדם לוין ודן אדלר, הבעלים החדשים של הקבוצה מהבירה, סיפר: "הדעות הפוליטיות של שניהם מוכרות לכולם". דוברו של לוין הוסיף: "המטרה שלנו היא להפוך את בית"ר ירושלים ע"פ המודל של הבוסטון רד-סוקס בארה"ב''

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  14.07.11 - 17:58

דן אדלר, הבעלים החדש של בית"ר ירושלים אשר רכש את הקבוצה יחד עם שותפו אדם לוין מידי ארקדי גאידמק, מבטיח להוות עוד דמות תוססת וצבעונית בכדורגל שלנו. מדובר באיש עסקים מצליח שפילס את דרכו בחברת וולט דיסני מלמטה עד לתפקיד סגן נשיא וניסה ללא הצלחה להיכנס לפוליטיקה, אולם שיטותיו עשו כותרות לא מעטות במדינת קליפורניה.

אדלר ולוין נחשבים לשמאלנים בדעותיהם הפוליטיות, כאשר חלק מהקמפיין של אדלר היה נגד הגזענות. מקורב ללוין התייחס לבעיה שעלולה להיווצר בין הבעלים לקהל הפאנטי של בית"ר: "כולם מכירים את הדעות של שניהם ואני יודע שהם ינסו לשנות את הטון הפוליטי השולט בבית"ר". דוברו של לוין הוסיף: "המטרה שלנו היא להפוך את בית"ר ירושלים על פי המודל של הבוסטון רד-סוקס בבייסבול".

אדלר, שבעברו שימש כסגן נשיא בחברת ווסט דיסני, הגיש לאחרונה מועמדות לקונגרס מטעם המפלגה הדמוקרטית בקליפורניה אולם הודח למרות קמפיין שכלל פרסומות שנויות במחלוקת בטלוויזיה תחת הסלוגן "דן אדלר GET THE SHIT DONE". יש לציין כי אדלר, בן לניצול שואה, נחשב למומחה בעל שם בסרטי אנימציה ואוחז ברשותו מספר חברות בתחומים שונים.

בגיל צעיר החל אדלר לעבוד במחלקת הדואר של חברת CAA (הקשורה לדיסני) מיד עם הגעתו ללוס אנג'לס, והתקדם צעד אחר צעד. הוריו של אדלר, שגידלו אותו בקליבלנד, הלכו לפני מספר שנים לעולמם.

אדלר נחשב לשם ידוע בקהילה היהודית בארה"ב ולתורם גדול לישראל. בין היתר כיהן בשנים האחרונות כחבר הנהלה ב"פורום מדיניות ישראל" וב"מרכז לזכויות האדם". בין היתר דווח בארה"ב כי חברותיו של אדלר תרמו כ-30 מיליון דולרים ליותר מ-25 אלף ארגונים ללא מטרות רווח. לוין עמד בראש הקמפיין שמריץ אדלר לבחירתו לקונגרס.

אדלר הינו מנכ"ל חברת מדיה איגלס לייעוץ אסטרטגי, המתמקדת בפרוייקטים בתעשיית הבידור ופיתוח עסקי עבור החברות המובילות בעולם.לוין משמש כמנהל של חברת קריטריון קפיטל פרטנרס, חברת השקעות שמרכזה בקליפורניה, ולה השקעות מגוונות בתחום האינטרנט, הטלוויזיה, התוכן, הקמעונאות והמסעדנות.