הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

המפרק פינס: לא רואה אפשרות שפ"ת תישאר

המלאבסים בדרך ללאומית? אחרי שהתברר כי איש העסקים ציון דלל לא יעביר בסופו של דבר תמיכה למועדון, נותרה יממה לגייס למעלה ממיליון שקלים

מוטי פשכצקי ושירלי בר דיין  27.07.11 - 17:40
המפרק ליאור דגן. עדיין מחפש פתרונות
המפרק ליאור דגן. עדיין מחפש פתרונות

הפועל פתח תקווה בצרות? אחרי שהיה נדמה כי איש העסקים ציון דלל ישלים את 1.3 מיליון השקלים החסרים בכדי להעביר את תקציב הקבוצה לעונה הקרובה במועדון יצטרכו לחפש מימון אחר. יממה לפני המועד האחרון להגשת התקציב, התניות שהעמיד דלל גרמו לכך שלא יתמוך בקבוצה וכעת נותרו לפ"ת 24 שעות לגייס את הכספים שימנעו ירידה לליגה הלאומית.

"אחרי שסגרנו איתו הוא ירד מהעסקה, הוליך אותנו שולל ופגע במועדון בצורה רצינית", אמר המפרק ליאור דגן שמקווה כעת כי הישועה אולי תגיע מבעלי הקבוצה לשעבר: "אנו קוראים למאיר שמיר. שהוא היחיד שיכול לסייע כדי שב-24 השעות שנותרו נוכל לגייס למעלה ממיליון ש"ח ונשרוד. כרגע זה נראה רע מאוד". המפרק השני, עו"ד עמית פינס, היה אפילו נחרץ עוד יותר: "כרגע אני לא רואה מצב שהפועל פתח תקוה תישאר בליגה".

על פי ההערכות בפ"ת ינסו להשיג ארכה מהבקרה שתאפשר להם להגיש את התקציב הסופי בשלב מאוחר יותר. נראה כי ארכה שכזו אכן תינתן למלאבסים, אך הבעיה הגדולה של המועדון היא היעדר מימון להצלת הקבוצה, כאשר כל המאמצים של ראשיה מגוייסים לצורך כך.

בקבוצה הביעו זעם רב על ציון דלל. בין הסעיפים במכתב שהעביר ניתן היה למצוא את פירוט הסמכויות שדרש לעצמו ולארגון אוהדי הקבוצה: "פיטורים, מינוי והעסקת הנהלה כללית, צוות מקצועי וסגל שחקנים". "ביטול הסכם העברת השחקן רפי דהאן למכבי תל אביב בתמורה ל-180 אלף ש"ח שיעביר ארגון האוהדים לקופת הפירוק".

אלירן ג'ורג', מגנה הימני של מכבי תל אביב, הגיע עם הפועל פתח תקוה לסיכום בעל פה על תנאי השאלתו לעונה אחת. העניין כפוף כמובן להעברת הקבוצה בבקרה, והסכמתה של מכבי לעסקה.