הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

זרזינוב עזב את נתניה, מרטין ג'ון יגיע לארץ?

הבוסני לא הגיע לאימון וביקש להשתחרר לאחר שלא התקבלה החלטה לגביו: "מודה לעטר". הבלם מקרדיף עשוי להגיע במקומו. הקבוצה תנסה לעבור בבקרה עד יום חמישי או בתחילת שבוע הבא

מוטי פשכצקי
מוטי פשכצקי  01.08.11 - 20:56
עטר. מי יהיה הבלם שלו?
עטר. מי יהיה הבלם שלו?

המגן איגור זרזינוב הפתיע היום (שני) כשעזב את מכבי נתניה. הבוסני לא הגיע לאימון ולאחר שנוצר קשר עימו, הוא ביקש לקבל תשובה מיידית לגבי המשך דרכו במועדון. ראובן עטר הודיע לו כי הוא יכול לחזור לארצו ולמעשה שיחרר אותו.

השחקן אמור היה להשתתף במשחק גביע הטוטו נגד רמה"ש ולאחריו צפויה היתה להתקבל החלטה, אם להחתימו או לשחררו. "חיכיתי מספיק, הייתי במחנה של הקבוצה וקיבלתי הצעה מבוסניה", אמר זרזינוב שהחליט לא להמשיך בישראל, "אני מודה לעטר שלא הערים קשיים". כעת בנתניה מחכים לבואו של המגן מרטין ג'ון ששיחק בקרדיף ומגיע לארץ בהמלצת בלם הנבחרת, דקל קינן.

במועדון מקווים להעביר את הקבוצה בבקרה עד ליום חמישי כדי שהשחקנים החדשים: מרטינוביץ', מוחמד כליבאת וירדן כהן יוכלו לשחק כמו גם המושאלים, ניר נחום שטרם חתם על חוזהו ומאור אסור. "אנחנו מקווים להעביר את הקבוצה כבר השבוע ואם לא אז בתחילת השבוע הבא", אמר גורם בקבוצה.

כאמור הנתנייתים לא שיחקו בסוף השבוע בגביע הטוטו מול הפועל פתח תקווה לנוכח העובדה שעדיין לא ברור היכן תשחק הקבוצה ממלאבס בשנה הבאה.