הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ורנאדו בטוויטר: "עומד לחתום בהפועל י-ם"

הסנטר, שעל הסיכום עימו פורסם לראשונה באתר, קרוב לבירה. גם רוג'ר מייסון צייץ: "קיבלתי הזדמנות מעניינת"

אסף אפל  10.08.11 - 19:48
ג'רביס ורנאדו. עוד צעד בדרך לבירה
ג'רביס ורנאדו. עוד צעד בדרך לבירה

אחרי הציוצים של וויל סולומון לפני שנה, האם בהפועל ירושלים הולכים לקבל מצייצים חדשים? ג'ארביס ורנאדו, שעל הסיכום שלו בי-ם פורסם לראשונה כאן באתר, כתב הערב (רביעי) בטוויטר שלו: "אני עומד לחתום על עסקה בישראל עם הפועל ירושלים. אלוהים הוא טוב".

השחקן כבר סיכם את כל תנאיו עם האדומים ונראה שדרכו למועדון סלולה. השאלה שעדיין נותרה פתוחה היא משך הזמן של חוזהו. בעוד בירושלים רוצים לראותו חותם לשנתיים, השחקן מעדיף להגיע תחילה לשנה אחת בלבד.

בתוך כך גם רוג'ר מייסון, שהוצע לקבוצה של עודד קטש, צייץ בטוויטר שלו ורשם: "קיבלתי הזדמנות מעניינת לשחק מעבר לים", כשהכוונה היא לשיחות עם אנשי הפועל ירושלים. במלחה עדיין מתלבטים האם להחתים את הגארד, אך שיחות ראשוניות איתו כבר מתקיימות. ההערכה היא שאם מייסון יצטרף למועדון, זה יהיה לעונה שלמה, כשבבירה עשויים להציע לשחקן 300 אלף דולר לעונה.

"אם רוג'ר יגיע, זה ישדרג אותנו", סיפר גורם בירושלים לאתר ערוץ הספורט, "אבל מבחינת הכספים והצורה שבנינו את הקבוצה, זה יטרוף את הקלפים מחדש. יש למייסון עוד הצעות מאירופה, אך יש לו גם סנטימנטים לקבוצה בזכות הקשרים שהוא שמר עליהם עם דני קליין וגידי דודי. הוא בהחלט שוקל את ההצעה הזאת ברצינות".