הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אלישע לוי: ''לגנק יש בעיות? גם לנו''

מאמן חיפה על היריבה הבלגית בפלייאוף ליגת האלופות: "ברדה הוא לא השחקן היחידי שמסוכן שם". על הסיכוי להעפיל שוב לשלב הבתים: "אין חוויה גדולה מזו". דוידוביץ': "זקוקים לאצטדיון מלא". 17 אלף כרטיסים בלבד נמכרו עד כה

תומר לוי
תומר לוי  16.08.11 - 17:50

רגע האמת קרב ובא. מכבי חיפה תפגוש מחר (רביעי) את אליניב ברדה וגנק במסגרת המשחק הראשון של פלייאוף ליגת האלופות באצטדיון רמת גן בניסיון להעפיל לשלב הבתים בפעם השלישית בתולדותיה - יותר מכל קבוצה ישראלית אחרת. האלופה הישראלית יודעת שכדי להתחיל לחלום על הליגה הטובה בעולם עליה לעבור את האלופה הבלגית - יריבה שאומנם איננה נחשבת מאריות הכדורגל האירופי, אבל טכנית ומאוד התקפית. בחיפה מוסיפים להיות מאוכזבים מקצב מכירת הכרטיסים, כאשר עד עתה נרכשו 17 אלף כרטיסים בלבד. הצפי של הירוקים הוא לכ-20 אלף צופים.

רביעי, 21:40 שידור חי באתר: מכבי חיפה מול גנק במוקדמות ליגת האלופות

"לגנק יש בעיות? גם אנחנו באים עם בעיות וחסרים 4-5 שחקני הרכב", אמר אלישע לוי במסיבת העיתונאים המסכמת, "אני רוכש כבוד גדול לגנק ולליגה הבלגית. מדובר בקבוצה עם סגל עמוק ואנחנו יודעים שיש להם מחליפים טובים". על המאמן פרנקי ורקאוטרן שהודיע על עזיבה פיתאומית מגנק, אמר לוי: "אי אפשר לדעת איך השחקנים שלהם יגיבו לכך. הם יכולים להתפוצץ על המגרש או להתנהג אחרת".

על החזרה של ברדה לארץ אמר: "אני מניח שהוא ירגיש בבית. אנחנו לומדים את הקבוצה הזאת ואנחנו יודעים שחוץ ממנו יש עוד כמה שחקנים טובים לצידו כמו החלוץ ילה פוסן והקשר דניאל טוזר.

"זה נכון שההגנה שלנו די חדשה. סארי פאלח עשה עבודה טובה מאוד מול מאריבור. שאתה משחק במשחקים מהסוג הזה אתה צריך סגל גדול. פאלח השתפר בעונה האחרונה ונראה הרבה יותר בטוח בעצמו. הייתי מרוצה מהמשחק של איציק כהן בגביע הטוטו מול סכנין (0:1). אני חושב שמשחק הגנה זה לא של חוליה או שחקן כזה או אחר, אלא של הקבוצה כולה ואני מצפה שנעשה הגנה קבוצתית טובה".

"אנחנו מתקדמים ממשחק למשחק. בוודאי שזו לא הרמה שאנחנו מצפים מהקבוצה, אבל אתה לא יכול לצפות בתקופה הזאת של השנה שנהיה במקסימום שלנו. אנחנו מתקדמים ברמה המנטאלית והמקצועית".

"אני חושב הרבה על העפלה לליגת האלופות. זו יכולה להיות הפעם שניה שלי ושלישית של המועדון. צפיתי בטלוויזיה ברגעי העבר של הצ'מפיונס וכל המאמנים חזרו על דבר אחד: אין חוויה גדולה מלהשתתף בליגה הזאת. אנחנו צריכים לעשות הכל כדי להיות שם".

הקפטן ניר דוידוביץ' הוסיף: "אנחנו זקוקים לאצטדיון מלא. בר"ג אפשר לחוש באווירה ביתית רק אם האצטדיון מלא מפה לפה. אנחנו זקוקים מאוד לדחיפה של הקהל ונקווה שהיציעים יהיו מלאים. נצטרך להתעלות ולהביא את הניסיון שלו כדי לעלות לאלופות".

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, איציק כהן, סרי פאלח, טאלב טאווטחה; גוסטבו בוקולי, סיידו יאיא, עידן ורד, אייל גולסה; וויאם עמאשה, ולדימיר דבאלישווילי.