הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

כספי ייעדר כנראה מהיורובאסקט: "צריך נס"

הפורוורד סובל מכאבים בברכו ולא צפוי להתאושש בזמן כדי ליטול חלק בטורניר שייחל ב-31 בחודש: "ספק גדול אם אהיה כשיר". במקביל, מכבי תל אביב הגישה לו הצעה כספית משופרת והוא הבטיח להחזיר תשובה עד תחילת השבוע הבא

רועי גלדסטון  18.08.11 - 13:03
עמרי כספי. צפוי לא להגיע (ניר בוקסנבאום)
עמרי כספי. צפוי לא להגיע (ניר בוקסנבאום)

בנבחרת ישראל מתחילים להתכונן לחדשות רעות: עמרי כספי צפוי להחמיץ את אליפות אירופה. הפורוורד ממשיך בטיפולים הפיזיותרפיים שלו אך עדיין סובל ממוגבלות בתנועה בברך וככל הנראה לא יוכל להשתתף באליפות שתיפתח בעוד 13 יום בליטא. "כמובן שאני רוצה לשחק בנבחרת, אבל לפי מצב העניינים כעת צריך לקרות נס כדי שאהיה כשיר בזמן".

בנוסף לטיפולים הפיזיותרפיים, מתאמן כספי גם על אופני כושר ובשבוע הבא הוא מתוכנן להתחיל להתאמן באולם בקווים ישרים. בסביבת השחקן הוסיפו: "צריך להבין שגם אם הרגל מגיבה טוב וקצב ההחלמה הוא כמתוכנן, האליפות מתחילה עוד שבועיים ועד אז צריך להיכנס לאינטנסיביות של אימונים אישיים, אחר כך אימוני נבחרת ולבסוף משחקים. זה דבר שספק אם יכול לקרות תוך שבועיים, מה גם שכל דבר צריך לעשות בזהירות כי חזרה מוקדמת יכולה לגרום לקרע ברצועה".

בתוך כך, מכבי תל אביב שיפרה מעט את ההצעה שהגישה לעמרי כספי בסוף השבוע, כפי שפורסם לראשונה באתר ערוץ הספורט. הפורוורד מצדו הודיע כי ישיב עד תחילת השבוע הבא לאנשי הקבוצה המעוניינים להשיבו לארץ עד תום השביתה ב-NBA.

בין הצדדים קיימים פערים מסויימים אך בסביבתו של כספי מציינים כי הוא לא ימשוך את העניין וצפוי לקבל החלטה בנושא בסוף השבוע. על פי הערכות, בשבוע הבא תצא ההודעה הרשמית על הצטרפותו לקבוצה של דייויד בלאט. "במידה שתהיה שביתה, הקבוצה הראשונה והמועדפת מבחינתי זו מכבי", אמר כספי לאתר ערוץ הספורט, "אני אשמח להצטרף ומקווה שנוכל להודיע על כך כבר בימים הקרובים".

"מדובר בכמה שבועות של שיחות עם עומרי וזו בעיקר החלטה שלו", הסביר אחד הבעלים דייויד פדרמן. "אנחנו אוהבים אותו והקהל אוהב אותו". כשנשאל תוך כמה זמן העסקה אמורה להיסגר, ענה: "זה עניין של ימים. יש דבר או שניים שעדיין לא סגורים, מבחינה תקציבית".