הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

גביע הליגה: ליברפול ואברטון בסיבוב השלישי

לואיס סוארס הוביל את דלגליש ל-1:3 על אקסטר. בולטון ניצחה 1:2 את מקספילד. גם בלקבורן ומידלסבורו העפילו

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  25.08.11 - 00:46
מטיילים. סוארס ורודריגס (gettyimages)
מטיילים. סוארס ורודריגס (gettyimages)

פתיחת העונה החיובית של ליברפול נמשכת. אחרי הניצחון 0:2 על ארסנל בשבת האחרונה, גברו הערב (חמישי) האדומים 1:3 על אקסטר סיטי הקטנה במסגרת הסיבוב השני של גביע הליגה האנגלי. גם היריבה העירונית אברטון התקדמה לסיבוב השלישי עם 1:3 משלה על שפילד יונייטד. בולטון גברה 1:2 על מקלספילד טאון ובלקבורן ניצחה 1:3 את שפילד וונסדיי.

אקסטר סיטי - ליברפול 3:1
תנאי המגרש באקסטר לא היו מדהימים, אבל זה לא השפיע על השחקנים של קני דלגליש שעלו ל-0:1 משער של לואיס סוארס בדקה ה-23. החלוץ מאורוגוואי, שלא פתח במשחק מול התותחנים בליגה, בעט פנימה אחרי טעות של השוער ארתור קרשיאק, שלא הצליח להשתלט על כדור של ג'ורדן הנדרסון. 10 דקות מפתיחת המחצית השניה שיתוף פעולה דרום אמריקאי הוליד את השני של ליברפול.

הפעם סוארס היה על תקן המבשל, כשמצא את מקסי רודריגס פנוי במרכז הרחבה. הארגנטיני בעט מ-10 מטרים לרשת. 0:2. שלוש דקות אחר כך אנדי קארול סגר את הסיפור עם השער השלישי. דניאל נרדיילו צימק לקבוצה מהליגה הראשונה (שלישית אחרי הפרמיירליג והצ'מפיונשיפ) בפנדל בדקה ה-80.

אברטון - שפילד יונייטד 1:3
האורחים, שגם הם משחקים בליגה השלישית בטיבה באנגליה, הפתיעו את הכחולים כשעלו ליתרון בדקה ה-28 משער של ריצ'רד קרסוול. השיוויון הגיע כעבור שלוש דקות ושוב מרגליו של קרסוול. הפעם החלוץ הכניע את השוער הלא נכון. 1:1. ויקטור אניצ'בה השלים מהפך בדקה ה-37 אחרי שניצל בישול של רוס בארקלי ובעט מ-8 מטרים לרשת. מיקאל ארטטה השלים את תוצאת המשחק בדקה ה-42.

בולטון - מקספילד טאון 1:2
בדקה ה-11 אמיל סינקלייר שחקן מקספילד מהליגה הרביעית הדהים את הוונדררס, שהכניע את השוער אדם בוגדאן בבעיטה מתוך הרחבה. 45 דקות עברו עד שהסנסציה המתהווה התנפצה. טונצ'אי סאנלי הישווה בדקה ה-56. מרטין פטרוב השלים מהפך 17 דקות לסיום כשקיבל כדור מטונצ'אי ובעט מאזור הנקודה הלבנה לרשת של חוסה וייגה.

בלקבורן - שפילד וונסדיי 1:2
שבע דקות בגן עדן. שבע דקות בדיוק לקח לבלקבורן לסגור את הסיפור מול שפילד וונסדיי. רובן רוצ'ינה כבש צמד מדהים בדקות 3 ו-4 והעלה את המארחים ל-0:2. שלוש דקות חלפו ודייויד גודוויל השלים 0:3 בזק ושלח את וונסדיי להתרכז במאבקיה בליגה הראשונה. קלינטון מוריסון רק צימק בדקה ה-50. במשחק נוסף בסיבוב השלישי גברה מידלסבורו על פטרבורו יונייטד 0:2. ווסטהאם, שירדה אשתקד לליגת המשנה, רשמה השפלה נוספת כאשר הודחה על ידי אלדרשוט טאון הצנועה (ליגה רביעית) עם 2:1 בסיבוב הראשון.