הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

די ג'יי סטרוברי על סף סגירה בהפועל י-ם

הגארד קרוב לחתימה, בכפוף לחודש התרשמות שיעביר במועדון. האדסון ו-וידונוב ככל הנראה לא יגיעו למלחה

אסף אפל  25.08.11 - 21:59
סטרוברי. בדרך למלחה
סטרוברי. בדרך למלחה

הגארד די. ג'יי סטרוברי, שעל מועמדותו פורסם לראשונה באתר ערוץ הספורט, מתקרב להפועל ירושלים. השחקן צפוי לסגור היום (חמישי) את תנאי החוזה שלו, בכפוף לחודש התרשמות שיעביר בקבוצה של עודד קטש. הסיבה להגעתו למבחנים ארוכים היא שקטש יבלה את התקופה הקרובה עם נבחרת ישראל ביורובאסקט, והוא מעוניין לראות את השחקן בפעילות בעצמו.

סטרוברי, בוגר מכללת מרילנד, פתח את העונה האחרונה בליגת הפיתוח ולאחר מכן עבר לריטאס וילנה, שם העמיד במסגרת היורוליג 6.6 נק' ו-2.8 אסיסטים בפחות מ-17 דקות בממוצע למשחק. ב-2007 הוא נבחר בדראפט על ידי פיניקס במקום ה-59 וברזומה שלו יש גם שהות קצרה באיטליה. הגארד סיים עם 2.2 נק' ואסיסט אחד בשמונה דקות בממוצע למשחק במדי הסאנס. בסך הכל הוא שיחק 33 פעמים ב-NBA.

לסטר האדסון, אותו קטש רצה גם כן, סגר בסופו של דבר בסין לעונה נוספת, זאת אחרי שבירושלים לא יכלו לעמוד בדרישות הכספיות שלו, שעלו על 300 אלף דולר. גם פיליפ וידנוב הבולגרי ככל הנראה לא יגיע למלחה, כיוון שהשחקן דורש 220 אלף דולר לעונה והאדומים לא יכולים לשלם לו את הסכומים האלה.

שלושת הזרים של ירושלים, בראיין רנדל, ג'רביס ורנאדו ולוק ג'קסון, ינחתו בארץ בשבוע הבא ויצטרפו לפתיחת האימונים הבלתי רשמית של הקבוצה, יחד עם גוני יזרעאלי ומשה מזרחי. את האימונים יעביר עוזר המאמן דרור כהן.