הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

לוזון: אדאג שברקוביץ' לא יגיע לנבחרת

היו"ר ירה בישיבה של ההתאחדות והערב יגיע לאולפן "חדשות הספורט". עוד נקבע: מאמן הנבחרת הבא ייקבע בסוף הקמפיין

שירלי בר דיין
שירלי בר דיין  12.09.11 - 20:49
אבי לוזון. המאמן הבא ייבחר בתום הקמפיין
אבי לוזון. המאמן הבא ייבחר בתום הקמפיין

מספר ימים אחרי שאבדו אפילו הסיכויים התיאורטיים של הנבחרת להעפיל ליורו 2012 אחרי קמפיין כושל, נערכה הערב (שני) ישיבה של ההתאחדות. באירוע נקבע כי בחירת המאמן הלאומי הבא תתבצע רק אחרי סיום המוקדמות הנוכחי כלומר לאחר המשחק מול מלטה.

למרות זאת היו"ר אבי לוזון לא חיכה עד לחודש אוקטובר, לפחות בנוגע לאחד המועמדים, והצהיר לסובבים אותו: "אייל ברקוביץ' אינו מועמד לאימון הנבחרת וגם אחרי שאעזוב, אני אדאג שהוא לא ידרוך בנבחרת".

בישיבה נקבע כי לואיס פרננדס יגיש דו"ח מסכם להנהלת ההתאחדות בתום המשחקים במוקדמות היורו. אז מי יהיה המאמן הבא, גוטמן, אלישע לוי או אולי שום? נדע רק בתום הקמפיין הנוכחי.

כמו כן, יושב הראש הודיע לחברים כי ועדת שטרוזמן ערכה כבר שתי ישיבות והמלצותיה ידונו במזכירות. גם בנושאים מנהלתיים הושגו מספר הבהרות. הראשונה, אושר האיחוד בין הפועל כרמיאל לבית"ר צפת. הקבוצה החדשה תיקרא הפועל מ.ס. כרמיאל-צפת.

בנוסף, החברה לייעוץ אסטרטגי החלה את עבודתה בהתאחדות וראיינה כבר את היו"ר, המנכ"ל, הסמנכ"ל ומספר ראשי אגפים. נושא נוסף שהובא לידי המשתתפים הוא ההסכם עם הטוטו שאושר. בנושא האבטחה, התאחדות הגיעה לסיכום עם 3 חברות ונקבע מחיר אחיד חדש לשעת שמירה.