הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

פרסום ראשון: אמיר אדרי הושאל למכבי נתניה

מכבי חיפה החליטה לוותר על השוער לנוכח העובדה כי הסגל כולל את שראנוב ודוידוביץ'. יאבק עם מרטינוביץ' על האפודה. גם ליאור ראובן חתם בעיר היהלומים

תומר לוי
תומר לוי  13.09.11 - 20:36
אמיר אדרי. ילבש צהוב-שחור
אמיר אדרי. ילבש צהוב-שחור

אחרי שהסגל של מכבי חיפה הפך לארוך במיוחד, מגיעה כעת גם עזיבה של שחקנים או לפחות של אחד כזה. השוער אמיר אדרי הושאל היום (שלישי) למכבי נתניה ויחזק את הקבוצה של ראובן עטר. ההשאלה הינה בחינם ומחר השחקן יסכם את תנאיו ויתחיל להתאמן באופן מסודר בעיר היהלומים.

אדרי הפך לשוער השלישי של הקבוצה בעקבות הגעתו של בויאן שראנוב בקיץ האחרון ולאחר שלא מצא קבוצה בליגת העל. הוא הוכיח את יכולתו במדי הירוקים בשנתיים האחרונות כשרשם מספר הופעות בליגת העל והיה שותף משמעותי לאליפות הראשונה עם אלישע לוי. גם בזכיה האחרונה בתואר האליפות, הוא זכה לדקות לא מעטות כשפתח את העונה במקום ניר דוידוביץ' הפצוע.

בעונה הקודמת הוא רשם 10 הופעות בליגת העל ו-8 בגביע הטוטו וכעת יאבק על אפודת השוער מול אלכס מרטינוביץ'. הערכה היא שהוא יהפוך לשוער הראשון לנוכח היכולת המאכזבת של יריבו החדש לתפקיד.

זהו אינו הרכש היחיד של הנתנייתים. ליאור ראובן חתם לשנה בקבוצה אחרי שהרשים את ראובן עטר. גם השחקנים שהתאמנו לצידו העידו כי מדובר ברכש מצוין. המגן שיחק בעבר בהפועל עכו ובבית"ר י-ם והוא אמור לחזק את הקבוצה לאחר העזיבה של אוראל דגני.