הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מאמן בשיקטאש: "פאו? לא מאורגנת כמונו"

קרלוס קרבליאל מוכן לקרב מול מכבי תל אביב: "אין לנו ברירה אלא לנצח אותם פה. אנחנו רוצים להתקדם במפעל"

שירלי בר דיין, שליחת ערוץ הספורט לאיסטנבול  14.09.11 - 18:14

המשחק הראשון של מכבי ת"א אי פעם בשלב הבתים של הליגה האירופית מתקרב. הקבוצה המריאה הבוקר (רביעי) לטורקיה ובמקביל בבשיקטאש מתכוננים למפגש הטעון בצל המתיחות הגדולה. על הנייר אחד המועדונים המפוארים בטורקיה מגיעה כפייבוריטית למשחק בייחוד לנוכח העובדה כי מדובר במפגש בית עבורה ונהנית מסגל שכולל כוכבים כמו הוגו אלמיידה, גוטי וריקרדו קווארסמה. זה לא מונע מהמאמן קרלוס קרבליאל להגיע בשיא הדריכות לקרב.

"פנאתינאייקוס לא היתה מאורגנת ולכן היא הודחה על ידי מכבי תל אביב", אמר המאמן, "אנחנו מתכוונים להיות סבלניים ומאורגנים. המטרה שלנו היא לעלות משלב הבתים ולהגיע רחוק במפעל וברור שאם זו המטרה שלנו, אין ברירה אלא לנצח את המשחק מול מכבי תל אביב".

אגב יום קודם קרבליאל ניסה להחדיר מוטיבציה בשחקנים והשתמש בכלי הלאומני. "המשחק הזה חשוב לא רק לבשיקטאש אלא לכל טורקיה. זה לא משחק רגיל. תהיו ערניים ומוכנים בהכנה שלנו אליו", הצהיר המאמן.

במכבי ת"א מתכוננים לקבלת פנים "חמה" ועל כן השחקנים עברו תדרוך בטחוני מקיף ובו הם נדרשו להישאר במלון ולא לטייל בעיר. שני מאבטחים התלוו לקבוצה במסע וביום המשחק עצמו יסתובב באצטדיון כמות גדולה של שוטרים מקומיים כדי למנוע אירועים לא נעימים.