הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

הפועל ב"ש הפסידה 3:1 בבית לרמת השרון

הפסד רביעי רצוף למארחים מבירת הנגב מפתיחת העונה, שנותרו ללא נקודות. שחקניו של קלינגר נעלמו במאני טיים וספגו שערים בדקות הסיום מתומר סוויסה (82) ומברוך דגו (88). קודם לכן, סוויסה כבש מהקרן ומחק יתרון של אבו לאבן

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  17.09.11 - 21:19
עידו אקסברד. עוד הפסד לבאר שבע
עידו אקסברד. עוד הפסד לבאר שבע

מה יהיה עם הפועל באר שבע? מה יהיה עם ניר קלינגר? מעמדו של המאמן לא יציב וזו בלשון המעטה אחרי שהוא ושחקניו רשמו הערב (שבת) הפסד ליגה רביעי ברציפות 3:1 לעולה החדשה, עירוני רמת השרון. ב"ש מדורגת כעת במקום הלפני אחרון בליגת העל ללא נקודות, כאשר רק עונש הפחתת הנקודות של הפועל פ"ת, מנע ממנה לסגור את הטבלה.

קלינגר הגיע לפני שנתיים לבאר שבע במטרה להחזיר את האדומים למעמד של קבוצת צמרת בליגת העל. אבל מהפכת הצעירים שלו כשלה, שחקני הרכש לא מספקים בינתיים את הסחורה והכדורים לא מוצאים את דרכם לרשת היריבות.

מנגד, ברמת השרון חגגו ניצחון ראשון ועוד במשחק חוץ טעון. שחקני העולה החדשה, שהפסידו באמצע השבוע לאשדוד, הוכיחו אופי כשחזרו מפיגור וכבשו שלושה שערים נהדרים. "הפעם פשוט ניצלנו את המצבים שהיו לנו", סיכם מאמן רמה"ש מומי זפרן. "דווקא במשחק כל כך לחוץ, שבו חיפשו לראות מי תהיה זו שתישאר בלי נקודות, עמדנו במשימה וחזרנו מפיגור".

על העתיד של הקבוצה בליגת העל אמר זפרן: "ברור שלא נרוץ לאליפות ולא לפלייאוף העליון, אבל אנחנו בין 10 הקבוצות הטובות בליגה". כשנשאל על היכולת של שחקניו אמר: "קשה לפתוח את העונה עם שלושה הפסדים, אנשים כאן לא ישנו בלילה, אבל הפעם עשינו את זה. כל הכבוד לשחקנים".

מהלך המשחק
בחצי השעה הראשונה שתי הקבוצות לא נראו טוב והתקשו להגיע למצבים ליד שני השערים. העובדה הזו "הכניסה לעניינים" את אוהדי המארחת שפתחו בקריאות נגד השחקנים ונגד המאמן ניר קלינגר. בדקה ה-30 שחקני ב"ש קיבלו הרבה אוויר. יוסי שבחון שלח כדור ארוך שעבר מעל הגנת רמה"ש והגיע ליוסף אבו לאבן. החלוץ עבר את גל ניר וגלגל בקלות פנימה. 0:1 לבאר שבע.

דווקא השער הזה הכניס את רמת השרון לעניינים. בדקה ה-39 הגיע השיווין לאחר שתומר סוויסה סובב כדור קרן באומנות ישר לרשת של מרצ'ין צ'באיי. 1:1. בדקה ה-55 הגיעה תפנית נוספת כאשר מוטי מלכה קיבל כרטיס צהוב שני בגין התחזות ברחבה והורחק. בדקה ה-58 יוסי אופיר היה חייב לכבוש כאשר נגח משישה מטרים החוצה. החמצה ענקית של רמת השרון.

בדקה ה-82 אלן מסודי הכניס כדור נהדר לתומר סוויסה שבעט מ-10 מטרים פנימה. 1:2 לרמת השרון. 6 דקות אחר כך ברוך דגו השלים את החגיגה עם כדור חופשי נפלא מ-20 מטרים. 1:3 לאורחים. הפסד רביעי לבאר שבע, ניצחון בכורה לעולה החדשה. 1:3 לרמה"ש בסיום.

הרכבים
הפועל באר שבע: מרצ'ין צ'באיי; אביתר אילוז, וויליאם סוארס, אבי יחיאל, שמעון הרוש (אופיר דוידזאדה/ 56); ראיין אדלי, אמג'ד סולימאן (דובב גבאי/ 56), יוסי שבחון, סראז' נסאר (לוטם ז'ינו/ 75); מוטי מלכה (הורחק/ 55), יוסף אבו לאבן.

עירוני רמה"ש: גל ניר; גיא ליפקה, יניב לביא, סביטי ליפנייה, עמיר נוסבאום; גל בראל, יוסי אופיר, משה אבוטבול (ברוך דגו/ 62), אלן מסודי; תומר סוויסה (אבי סופר/ 87), רומולו (אוסקר גררו/ 65).