הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"אנחנו חייבים לנצח את בני יהודה בחוץ"

מעט לחץ בקבוצה של יוסי מזרחי לפני משחק החוץ מול הזהובים: "לא נחזור על היכולת שהצגנו מול מכבי פ"ת"

עידן חגי  25.09.11 - 22:17
יחגגו גם מחר? שחקני אשדוד (יוסי שקל)
יחגגו גם מחר? שחקני אשדוד (יוסי שקל)

מאז הניצחון במחזור השלישי על מכבי חיפה, באשדוד לא מצליחים לנצח. מחר (שני) הם יוסי מזרחי ושחקניו יתמודדו בבלומפילד מול בני יהודה במסגרת השלמת המחזור ה-6 בליגה וינסו לחזור למסלול הניצחונות. העובדה שהמשחק נערך בשני נתן לשחקני אשדוד מעט מנוחה אחרי ששיחקו ארבע פעמים ב-11 ימים קודם לכן והם אמורים לעלות רעננים לכר הדשא.

"אנחנו חייבים לנצח את המשחק הזה", אמרו שחקנים בקבוצה לקראת המשחק. "מה שהיה לנו נגד מכבי פ"ת הוא לא ייאמן. ישבנו עליהם כל המשחק ובסוף הם ניצחו אותנו בחמש הדקות האחרונות. מחר אנחנו נראה כבר הרבה יותר טוב. לא נחזור ליכולת שהצגנו מול פ"ת במחצית השניה".

גיורגי חריסטוב הבולגרי, שחתם בקבוצה זמן קצר לפני מועד ההעברות, עשוי להיכלל בסגל של יוסי מזרחי כבר מחר. חריסטוב יחזק את החלק ההתקפי שכולל בין השאר את דוד רביבו, עידן שריקי ורוג'רס קולה.

אשדוד מדורגת כעת רק במקום ה-12 עם 7 נקודות, אך הפער ממכבי חיפה שבמקום השלישי עומד על 3 נקודות בלבד. ניצחון של האורחים מחר עשוי להעלות את מזרחי עד למקום הרביעי.

הרכב משוער: אופיר מרציאנו; עופר ורטה, פטי יא יא, ישראל ראש, אדיר טובול; ניר ביטון, אפא אמברוז, דוד רביבו, גדי קינדה; עידן שריקי, רוג'רס קולה.