הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"אמרתי לגומא שאם צריך משהו שיגיד לי"

רענן כץ, פעם מבעלי מכבי, בירך את מכירת 60 אחוזי שליטה בהפועל ירושלים לאגייאר למעשה, הוא לא פוסל שותפות בעתיד: "הוא איש הגון. מילה שלו היא מילה. אני רוצה להיות מעורב בקבוצה שתהיה מספר אחת בישראל וגם באירופה"

אסף אפל  26.09.11 - 19:17
שותף לעתיד? רענן כץ
שותף לעתיד? רענן כץ

גומא אגייאר הפך אתמול לבעלים של הפועל ירושלים וסיים את החיפושים הארוכים של האדומים אחר משקיע. אחד שתרם בעונה שעברה הוא רענן כץ, עליו דובר לא פעם כבעלים אפשרי. "ידעתי על המהלך ואני מברך את גומא", אמר כץ לאתר ערוץ הספורט, "אגייאר איש ישר והגון. למרות שהיו לו בעיות בריאות, מילה שלו זאת מילה".

"טוב שיש מישהו שמוכן להשקיע בהפועל ירושלים עוד לפני שיש לקבוצה ארנה", הוסיף כץ, "זה יעזור למצב הכספי של הקבוצה. אני מדבר עם גומא לפעמים והוא יודע שאם הוא צריך ממני משהו, הוא תמיד יכול להתקשר". על האפשרות שיחבור לאגייאר כבעלים, כפי שציין דני קליין, אמר כץ: "זה לא משנה אם אני אשקיע או לא. יש לי עסקים בפלורידה, את מיאמי היט ובעלות זה הדבר האחרון שמטריד אותי כרגע. אני רוצה להיות מעורב בקבוצה שתהיה מספר אחת לא בארץ, אלא באירופה. זה יקרה רק אם תהיה ארנה, כי היום אי אפשר להתחרות בצורה הוגנת".

"אני ביחסים טובים עם גומא. הוא מבחינתי האדם האידיאלי. בכלל, להפועל ירושלים יש צוות טוב, שמונה את דני קליין ואהרון פוגל. בנובמבר אבוא לארץ ואני מניח שאגיע לכמה משחקים של הפועל ירושלים. ישראל תמיד עושה לי טוב".

בהפועל ירושלים מקווים לסיים ביומיים הקרובים את המשא ומתן עם הגארד גרייביס ואסקז, שמחזיק בחוזה בממפיס לעונה הקרובה. רוב הפרטים בין הצדדים כבר סגורים ו-ואסקז אמור להחזיר הלילה תשובה לראשי ירושלים.