הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מטקות על החוף? שן: "לנדאו המציל שלנו"

שחקני הפועל פ"ת חשבו שהם בדרך לאימון כושר בים, המאמן הפתיע. צרפתי: "זה מגבש"

מוטי פשכצקי ואסף אקרמן  03.10.11 - 14:48

עד לפני כחודש וחצי הפועל פתח תקוה היתה בשפל חסר תקדים הן מבחינה מקצועית והן מבחינה תדמיתית. אולם מאז שהחלה העונה המצב במועדון התהפך, כמעט ב-180 מעלות. המלאבסים הפכו למשב רוח רענן בליגת העל והפכו לקבוצה שאפשר להזדהות איתה ולכזו שכיף להסתכל אליה בשבתות.

ועכשיו מתברר שהתקופה הטובה שעוברת על המועדון היא לא רק על כר הדשא. האווירה באימונים ובחדר ההלבשה וגם הקהל שמגיע לכל מגרש מעוררים הרגשה אחרת במועדון. הוכחה נוספת למצב המשופר של פתח תקוה קיבלנו היום (שני) עם הפתעה שסידר המאמן גילי לנדאו לשחקניו.

השחקנים הוזמנו על ידי המאמן לחוף הנכים בהרצליה כשהם בטוחים שמחכה להם אימון כושר מפרך. כשהגיעו השחקנים למקום הם הופתעו לגלות שלנדאו הכין להם יום כיף. המאמן שכר 24 מטקות והפך את היום הזה לטורניר סוער בין שחקני הקבוצה.

"אנחנו קצת שוברים שגרה. אני גדלתי בבת ים וכל אחד שגדל שם חייב לדעת לשחק מטקות וגם לדעת את שירת הים", התפייט לנדאו לאחר מכן, "באנו קצת להתפרק. יש לנו את פגרת יום כיפור ותוך כדי עונה קשה שאף אחד לא מאמין בנו זה טוב להחדיר אנרגיות חדשות".

"גילי מצליח להפתיע אותנו בכל פעם מחדש", הודה גיא צרפתי, "אנחנו מאוד נהנים וזה גם מגבש מאוד את הקבוצה. אנחנו בכל פעם מנסים לעשות משהו אחר כדי להחדיר רוח חדשה, ככה צריך לעשות בעונה מטורפת כמו זו שאנחנו עוברים, עם המשימה הלא פשוטה שיש לפנינו".

אייל שן התייחס גם לעובדה שלנדאו עלה על סוכת המציל והחל לשעשע את השחקנים בקריאות במגפון. "הופתענו לגמרי", חיזק שן את דבריו של צרפתי, "גילי בתור מציל? זה יכול להיות נחמד, יש לו הרבה ניסיון. אנחנו גם מקווים שהוא יהיה המציל שלנו ויחד איתו נישאר בליגה".