הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

איבן גארידו חתם בבאר שבע עד לתום העונה

הבלם חוזר לליגת העל ומצטרף לקבוצה של גיא לוי עם אופציה לעוד שנה. המאמן: "צריכים תפוקה מיידית מהסגל". ב"ש הפסידה 1:0 לנבחרת הצעירה, משער של אלון תורג'מן

זיו אברג'יל  11.10.11 - 15:45

בשורה טובה לגיא לוי. אחרי שצירף את אוהד לויטה זמן קצר לאחר שהצטרף להפועל באר שבע, חתם היום (שלישי) הבלם איבן גארידו במועדון עד לתום העונה עם אופציה לעונה נוספת. המו"מ התאפשר בין השאר באמצעות סוכנו של הקולומביאני, מאיר ריפמן. חוזהו של גארידו עבר בבקרה והוא צפוי לשחק כבר בשבת מול מכבי חיפה.

בתוך כך, בהפועל באר שבע משלימים את ההכנות למשחק הבית המעניין שלהם בשבת (17:00) מול האלופה, מכבי חיפה. זאת תהיה הפעם הראשונה שהמאמן גיא לוי יעמוד על הקווים במשחק רשמי מאז שחזר לקדנציה שנייה במועדון. לוי, שניצח ביום חמישי האחרון במשחק אימון את מ.ס אשדוד, יקווה לפתוח גם את מאזנו בליגה עם ניצחון יוקרתי על חניכיו של לוי אחר, אלישע.

"מאוד התרגשתי במשחק האימון הראשון שהיה לי פה, אז אני מניח שגם בשבת מול מכבי חיפה אתרגש, אבל צריך לעשות את העבודה בסופו של דבר", אמר הבוקר המאמן החדש ישן. "אני לא הרבה זמן פה ועדיין לומד את הקבוצה. יש לנו עוד כמה ימים, כל יום משמעותי וכל אימון הוא משמעותי. כל קבוצה רוצה להצליח ומי שיהיה יותר טוב, שינצח".

"זה עוד שלב מוקדם, זו רק ההתחלה והשחקנים החדשים הגיעו רק לפני כמה ימים. מצד שני, אנחנו צריכים תפוקה מיידית", המשיך לוי והתייחס למפגש עם חיפה: "אנחנו לומדים מה כל אחד נותן ואיך ליצור הרכב שיהיה מספיק טוב, ואני מקווה שאפשר לעשות את זה עד השבת הקרובה. אני מאמין שזה אפשרי".

ובאמת כדאי לב"ש להתחיל ולהתאפס. היום במשחק אימון היא הפסידה 1:0 לנבחרת הצעירה, משער של אלון תורג'מן. בליגה המצב של הדרומיים קשה, כאשר הם במקום ה-14 בטבלה עם 3 נקודות מ-21 אפשריות (הפתיחה הגרועה ביותר שלה בליגת העל אי פעם) כשהיא מבקיעה רק 7 שערים ב-7 משחקים עד כה.

המאמן המשיך: "איך הגענו למקום כל כך נמוך? אני לא נכנס לזה. אני רוצה לראות קבוצה שרצה על המגרש בלי הפסקה. רוצים אווירה יציבה והתקפה שתנצח משחקים. אני חושב שיש לנו שחקנים טובים ומוכשרים ויחד צריך ליצור כל מה שרק אפשר כדי שזה יעבוד מהר". על חיזוק הקבוצה אמר: "חלק מהעבודה של מאמן זה לעקוב כל הזמן אחרי שחקנים, גם זרים, אבל זה לא על הפרק כרגע. בשוק השחקנים החופשיים יש מעט שיוכלו לשדרג אותנו. אם יהיה כזה שחקן בדצמבר או ינואר יכול להיות שנצרף אותו, אבל אני לא משקיע בזה יותר מדי כרגע".

בתוך כך, היום באימון הבוקר התרחש אירוע די מוזר. הקשר, לאריה קינגסטון, לא אהב את הפרסום בערוץ הספורט לפיו הואשם על ידי חבריו שאינו עושה מאמץ נוסף כדי לשחק מול מכבי חיפה, וחיפש מי מעמיתיו אמר את הדברים. השחקן התאמן בצידי המגרש והוא לא ישחק מול הנבחרת הצעירה במשחק אימון הערב. וויליאם סוארס, שסובל מצינון, ערך אימון חלקי בלבד אך צפוי לשחק. "תכניסו לראש שלכם, אנחנו מועדון גדול ונישאר בליגה הזו", אמר גיא לוי לשחקניו לפני האימון.