הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

שארפ: "גלעד קיבל את חייו בחזרה. יום גדול"

יממה לפני היציאה למשחק היורוליג הראשון, אנשי מכבי ת"א לקחו חלק באירוע בוינגייט ולא התעלמו מחזרתו של שליט מהשבי. עוזר המאמן הטרי: "הוא יזכה לפגוש את הוריו, זה יום גדול". שאייר: "אי אפשר לדמיין מה המשפחה עברה"

רועי גלדסטון  18.10.11 - 10:51

יום לפני היציאה למשחק הראשון ביורוליג מול מילאנו, שחקני מכבי ת"א פינו להם זמן וביקרו באירוע מיוחד שנערך במכון וינגייט למען הקהילה. במסגרת ההפנינג, ספורטאים מכמה ענפים, ביניהם הקופץ במוט לשעבר אלכס אברבוך והג'ודאית ירדן ג'רבי, הגיעו למכון ועבדו עם ילדים בתחומי הספורט הקרובים לליבם.

בין אלה שייצגו את הצהובים ייצגו דרק שארפ וג'ון שאייר, שדיברו על מילאנו שמחכה להם בחמישי (שידור ישיר באתר), אבל התקשו מאוד להתנתק מהאירוע המרכזי בישראל היום - חזרתו לארץ של גלעד שליט אחרי למעלה מ-5 שנים בשבי של החמאס.

"זה יום גדול, גלעד קיבל את חייו", אמר שארפ. "זו חגיגה בישראל, הוא יזכה לפגוש את אבא ואמא שלו ושום מילה לא יכולה לתאר את התחושה הזו. כולם האמינו שהוא יחזור ולא הפסיקו להאמין וזה הדבר הכי חשוב כי כולנו רצינו את זה. ברור שאם עוד כמה שנים כשחייו יחזור למסלול הוא ירצה להגיע ולראות אותנו בנוקיה, הוא יותר ממוזמן".

על החזרה ליורוליג אמר הקפטן לשעבר. "אנחנו מתייחסים לכל משחק בנפרד ועדיין עובדים על הכימיה בינינו. הרבה שחקני NBA בבית שלנו? אנחנו לא מודאגים משחקן ספציפי למרות שברור לנו שזה יהיה קשה יותר העונה. אני לא יודע שום דבר על עניין כספי".

"אני שמח בשביל המשפחה שלו. אי אפשר לדמיין מה הם עברו בשנים האחרונות", הסתפק בתגובה קצרה היהודי-אמריקני ג'ון שאייר שהמשיך משם לענייני היורוליג: "אנחנו יודעים שזה משחק גדול ונצטרך לעשות קפיצת מדרגה. מילאנו קבוצה טובה, אבל אנחנו עובדים קשה ומוכנים לקראתם".

על המפגש עם דנילו גלינארי שמשחק אצל האיטלקים, אמר שאייר: "כל שחקני ה-NBA שמגיעים לאירופה נפלאים, בדיוק כמו ג'ורדן פארמר שמשחק אצלנו. לא יהיה נכון לדאוג רק מהכוכבים האלה, אלא משאר הקבוצה. היכולת שלי? אני מרגיש טוב יותר מאשר בפתיחת העונה ומנסה להשתפר".

גם ריצ'ארד הנדריקס התייחס לחזרתו של החייל החטוף: "אני זוכר שהיתה עצומה לגלעד בפעם הראשונה שהגעתי לארץ. זה יום שמח עבור ישראל". הפורוורד דיבר גם לקראת המפגש באיטליה במסגרת היורוליג: "זה משחק מאוד חשוב מול מילאנו. זו קבוצה טובה, אבל גם אנחנו. אנחנו מעריכים אותם ונראה מה יהיה".