הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

פלג: "הערב זה משחק של מוכנות מנטלית"

עוזר מאמן גליל לקראת קטש, יזרעאלי וירושלים הערב בגן נר (שידור ישיר באתר ב-19:30): "אין הרבה סודות. צריך לתקן את הרושם"

רועי גלדסטון  23.10.11 - 10:36
יתקנו את הרושם? (מגד גוז'ני, וואלה)
יתקנו את הרושם? (מגד גוז'ני, וואלה)

ימים לא קלים עוברים על סגנית האלופה, הפועל גלבוע גליל. הקבוצה של ליאור ליובין תגיע הערב (ראשון) לאולם בגן נר למשחק מול הפועל ירושלים לאחר תבוסה כואבת למכבי ת"א במחזור הפתיחה, ועוד קודם לכן נחלה תבוסה מול הפועל חולון בגביע צ'אנס. בקבוצה הצפונית רוצים מאוד לשנות את הרושם ומקווים לעשות זאת כבר הערב במשחק מול עודד קטש, מאמנם לשעבר, וקבוצתו.

רומאו טראוויס, שנפצע בגביע צ'אנס בקרסולו, התאמן אמש לראשונה מאז הפציעה וישותף במשחק. בתוך כך, בקבוצה עדיין מחפשים פוינט גארד. מלבד הפגישה עם קטש, הערב יהיה זה ללא ספק מפגש פיקנטי גם בין שחקני גליל לגארד גוני יזרעאלי, שהעדיף לעבור להפועל ירושלים למרות שבקבוצה הצפונית עשו מאמצים להשאירו לעונה נוספת. 
 
"העונה האמיתית שלנו מתחילה הערב אם נוציא מהמשוואה את המשחק נגד מכבי שלא באנו אליו בכלל", אמר עוזר המאמן ברק פלג, "יש לנו ציפיות גבוהות, בעיקר מעצמנו. הליגה השנה תהיה צפופה, הקבוצות שקולות וירושלים היא בטח אחת הטובות שבהן. אנחנו רוצים לתקן את הרושם של איך שנראינו, גם מול הקהל, ולדעת בעצמנו שאנחנו רוצים וצריכים להראות יותר טוב". 
 
"צריך לזכור שרוב הקבוצות, למעט מכבי שרצים כבר, מעצבות את עצמן עכשיו", הוסיף פלג, "כולם בסוג של כניסה לקצב. ירושלים מצרפת שחקנים ולוקח זמן להתחבר, לכן גם לא צריך להתייחס למשחק שלהם נגד בני השרון כמדד. כמובן שיש להם חולשות. אנחנו מכירים אותם טוב, כך שאין הרבה סודות. זה משחק של מוכנות מנטאלית".