הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

פערים במו"מ בין דן גרונפלד להפועל ירושלים

השחקן מתקרב לבירה, אך עוד לא חתם בשל חילוקי דעות סביב מענקים ופרמיות. בבירה ממשיכים לחפש מחליף לבראדלי ומודאגים מקצב הההחלמה האיטי של בראיין רנדל

אסף אפל  25.10.11 - 21:40
יישאר בחולון או יעבור לבירה? דן גרונפלד (אתר המנהלת)
יישאר בחולון או יעבור לבירה? דן גרונפלד (אתר המנהלת)

דן גרונפלד עדיין לא סגור בחולון, וגם לא בירושלים. הגארד שלא חתם עדיין בקבוצה של דן שמיר בגלל בעיות פיננסיות מנהל בימים האחרונים מו"מ עם הקבוצה של קטש אולם בין הצדדים קיימים עדיין פערים.

נכון לעכשיו, המחלוקת בין גרונפלד לירושלים נעה סביב הבונוסים והמענקים שהוא צפוי לקבל במידה שהקבוצה תעפיל לפיינל פור ו/או תזכה בתארים. למרות אותם פערים בקבוצה מעריכים שהוא יגיע בסופו של דבר אם לא יסתייע מעברו לחולון.

בינתיים בבירה, נערכו שיחות אישיות בין הצוות לשחקנים ולהנהלה על מנת "להרגיע את המערכת אחרי הסטירה שקיבלנו בגליל", לדברי בכיר במועדון. כפי שפורסם לראשונה כאן באתר, בירושלים עדיין מחפשים גארד שיחליף את אייברי בראדלי לאחר שעודד קטש החליט שהוא מעוניין בשחקן בעל ניסיון אירופי בעמדה הזו. לקבוצה יש אופציה לשחרר את בראדלי ללא קנס או פיצוי אך הוא לא ישוחרר מבלי שיובא מחליף.

בקבוצה מודאגים משובו האיטי לכשירות של בראיין רנדל, בייחוד לאור העובדה שג'ון תומאס צפוי להיעדר לפחות שבועיים בגלל קרע בשריר. בגלל העובדות הללו, מעמדם של לוק ג'קסון וג'ארביס וראנדו יציב נכון לשלב הנוכחי.