הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

קורטני פלס מהגליל נעצר בחשד שתקף שוטר

הפורוורד של ליאור ליובין סירב לעבור בדיקת אלכוהול כשחזר מבילוי קיבוץ יגור, לאחר דין ודברים בינו לשוטרים התפתחה תיגרה בעקבותיה נלקח למעצר כשחולצתו קרועה ושוחרר לאחר כמה שעות

רועי גלדסטון  29.10.11 - 11:19
פלס (ניר בוקסנבאום). נעצר
פלס (ניר בוקסנבאום). נעצר

קורטני פלס, שחקנה של גלבוע/גליל, עוכב הלילה לחקירה על ידי משטרת זבולון לאחר שנעצר בחשד לתיקפת שוטר ביציאה מקיבוץ יגור.

התקרית החלה כאשר רכבו של הפורוורד נעצר על ידי שוטרים. השחקן סירב לעבור בדיקת אלכוהול, ובינו ובין השוטרים התפתחו דין ודברים. התקרית התדרדרה לחילופי מהלומות, לאחריהם נעצר השחקן ונלקח לתחנת המשטרה כשחולצתו קרועה. רק אחר הצהריים שוחרר פלס לביתו.

ירון אוחיון, יו"ר הקבוצה, הגיע בשעות הבוקר המוקדמות לתחנת המשטרה בה הוחזק פלס. אוחיון לא הצליח לשחרר את פלס בשעות הבוקר, אך אמר לאתר ערוץ הספורט: "פלס ישוחרר בשעות הקרובות. הוא היה בלילה בדיסקוטק בקיבוץ יגור. השוטרים ביקשו ממנו לעבור בדיקת אלכוהול ולא בטוח שהוא הבין מה רוצים ממנו".

מאוחר יותר נמסר מהנהלת הגליל: "הנהלת הקבוצה מגנה כל התנהגות המנוגדת את החוק ורואה בחומרה רבה את האירוע. בנוסף נמסר מהנהלת הקבוצה שהם רואים בחומרה את התנהגות השחקן והעניין יטופל בימים הקרובים בתוך המערכת. יחד עם זאת מקרה זה אינו מתאים לקבוצה בכלל, הקבוצה מתנגדת בתוקף לשתיית אלכוהול כשגרת בילוי וקוראת לצעירים לנהוג באחריות ובשיקול דעת ובוודאי שלא לנהוג תחת השפעת אלכוהול. הקבוצה רואה חשיבות עליונה בכך ששחקניה יהוו בהתנהגותם דוגמה ומופת להתנהגות אזרחית ראוייה ומוסרית".

"מאוחר יותר התפתח בינו ובין שוטר דין ודברים, והשוטר טוען שפלס תקף אותו. פלס טוען שהוא זה שהותקף על ידי השוטרים", הוסיף אוחיון. ממשטרת זבולון נמסר: "בפעילות אגף התנועה - יחידת משטרת תנועה ארצית זבולון בנושא אכיפת שכרות ביציאה מקיבוץ יגור, עוכב לפנות בוקר נהג רכב לבדיקה. לנהג לא היו מסמכים, הוא סירב להזדהות ולעבור בדיקת אלכוהול. שוטר התנועה הודיע לנהג כי הוא מעוכב לתחנה לזיהוי והמשך טיפול. הנהג סרב לעיכוב, סובב את גבו לשוטר והחל להתרחק.
אז הודיע לו שוטר התנועה כי הוא עצור. שוטר התנועה ניגש לעצור את הנהג, ואז זה הסתובב והחל להכות אותו באגרופיו בחזהו. הנהג החל להכות כל אשר סביבו ואז נעשה שימוש בגז פלפל והתאפשר המעצר. הנהג נכבל והובא לתחנת זבולון לחקירה בגין תקיפת שוטר ונהיגה בשכרות. שוטר התנועה המותקף נזקק לטיפול רפואי ומצוי עתה בבדיקות בבי"ח רמב"ם".

בשלב זה לא ברור כיצד תנהג גליל בשחקן והאם הוא ייקח חלק במשחק הליגה מחר מול מכבי חיפה. מי שייעדר בוודאות מהמשחק הוא פורוורד חיפה ואקס הגליל, טיילר ווילקרסון.

ווילקרסון נפצע ביום חמישי בערב באימון הקבוצה. על פי הממצאים השחקן סובל מקרע בגיד שורש כף היד, וכבר אתמול עבר ניתוח לאיחוי הגיד. על פי ההערכות הרופאים תקופת ההחלמה היא בין חודש לחודש וחצי, ולאחר מכן יוכל השחקן לחזור לאימונים. השחקן נפצע מלוח הסל. בחיפה עדיין לא החליטו האם יחתימו שחקן במקומו, שכן ההערכה היא שעד שהוא יכנס לכושר משחק יעברו חודשיים.