X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נציגים משתי הזכייניות ניהלו בשבוע שעבר מגעים מתקדמים בעניין, ללא תוצאות. הסכום הנדרש מיועד לכסות חובות של רשת לבעלים בעקבות הזרמות כספים בשנים האחרונות
▪  ▪  ▪
אודי אנג'ל. בעיות ברשת [צילום: בוצ´צ´ו]
אין הסכמה
בעלי המניות של זכיינית ערוץ 2 רשת ניהלו בשבועות האחרונים מגעים מתקדמים בניסיון למכור אותה לבעלי המניות של הזכיינית קשת. המחיר שדרשה רשת הוא 200-220 מיליון שקל. רשת העבירה לקשת מסמך עם עיקרי ההסכם אך בעלי המניות בשתי הזכייניות לא הגיעו להסכם בשלב זה. לפי הערכות, הסכום שדרשו ברשת נועד לכסות את חובות הזכיינית לבעלים שלה בעקבות הזרמות כספים לזכיינית במשך השנים

בעלי המניות של זכיינית ערוץ 2 רשת ניהלו בשבועות האחרונים מגעים מתקדמים בניסיון למכור אותה לבעלי המניות של הזכיינית קשת. ל-TheMarker נודע כי המחיר שדרשה רשת הוא 200-220 מיליון שקל. רשת העבירה לקשת מסמך עם עיקרי ההסכם אך בעלי המניות בשתי הזכייניות לא הגיעו להסכם בשלב זה. לפי הערכות, הסכום שדרשו ברשת נועד לכסות את חובות הזכיינית לבעלים שלה בעקבות הזרמות כספים לזכיינית במשך השנים.
בעלי המניות של זכיינית ערוץ 2 רשת ניהלו בשבועות האחרונים מגעים מתקדמים בניסיון למכור אותה לבעלי המניות של הזכיינית קשת. ל-TheMarker נודע כי המחיר שדרשה רשת הוא 200-220 מיליון שקל.
המגעים התקיימו בשבוע שעבר, ורשת גם העבירה לקשת מסמך שבו מוצגים עיקרי ההסכם - אך בעלי המניות בשתי הזכייניות לא הגיעו להסכם בשלב זה. עם זאת, ייתכן שהמגעים יחודשו בקרוב, עם התקרבותו של מועד הגשת הבקשות לרישיונות.
לפי מתווה העסקה שהוצע, קשת תרכוש את רשת, ובעלי המניות של החברה הממוזגת יהיו בעלי מניות הנוכחיים של קשת - שבשליטתו של מוזי ורטהיים (51%). לפי הערכות, הסכום שדרשו ברשת נועד לכסות את חובות הזכיינית לבעלים שלה בעקבות הזרמות כספים לזכיינית במשך השנים.
משפחת עופר ואודי אנג'ל מחזיקים ב-51% מרשת, אביב גלעדי מחזיק ב-20%, מיכאל שטראוס מחזיק ב-16% ופולאר תקשורת מחזיקה ב-13%. בשנים האחרונות ניסו גלעדי ופולאר למכור את אחזקותיהם לכל דורש - אפילו ללא תמורה, אלא תמורת לקיחת אחריות על חובות החברה. כך למשל, בחודשים האחרונים קיבל מנכ"ל רשת, אבי צבי, הצעה להעביר לידיו את האחזקות של גלעדי, אך הוא סירב.
בשנים האחרונות היה זה אנג'ל שהזרים לרשת כסף כדי שהיא תוכל לשרוד. רשת רשמה הפסדים גדולים בשנים האחרונות, ולפי הערכות היא חייבת לבנקים 100 מיליון שקל.
בשנה האחרונה, מאז נכנס לתפקידו, הצליח צבי לצמצם את הפסדיה השוטפים של הזכיינית. ב-2009 הפסידה הזכיינית 100 מיליון שקל, וב-2010, נרשמו הפסדים של 20 מיליון שקל. עם זאת, 2011 צפויה להיות גם היא שנה קשה לזכיינית, בעיקר בעקבות ההאטה בשוק הפרסום.
המשמעות של המגעים הנוכחיים היא שאנג'ל מוכן לוותר על אחזקותיו בזכיינית ועשוי לצאת מעסקי הטלוויזיה המסחרית. מנגד, מקורות בסביבתו של אנג'ל הכחישו בשבועות האחרונים את ההערכות כי בכוונתו לצאת מעסקי הטלוויזיה.
ברשת וקשת סירבו להגיב לידיעה.

תאריך:  13/11/2011   |   עודכן:  13/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רשת לקשת: קנו אותנו ב-220 מיליון שקל
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
רשת וגם קשת סופן לפשוט רגל וה
השם נתן והשם יקח  |  14/11/11 05:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת אתר ערוץ הספורט
קיצ'ן נגס בהפרש, אבל לשווא. ניצחון 3 ברצף לליובין, 22 נק' לתומאס
עידן יוסף
ענקית האינטרנט נכנסה באין מפריע לשכונות החרדיות. הגוגל-סטריט הצבעוני, שבימים אלה מתעד את ירושלים, לא זכה לקבלת פנים כלשהי מצד התושבים שלא ממש גילו עניין. היחידים שאיכשהו התעניינו היו ילדים שהתגודדו סביב
איתמר לוין
נוזף במדינה על מיעוט המגעים בשבועיים שהקציב להידברות: ""לא זו הייתה הכוונה בהחלטה"    ביקש להביא את החלטתו לידיעתם של נתניהו, שטייניץ וליצמן
איתמר לוין
הסקר שפורסם בעיתון מקור ראשון מלמד, כי 40% סבורים שלדעותיהם הפוליטיות של השופטים יש השפעה מובהקת על החלטותיהם    56% רוצים לשנות את שיטת בחירת השופטים
מערכת אתר ערוץ הספורט
השוויצרי גבר על הצרפתי 1:6, 6:7 וחגג זכייה בתואר מס' 69 בקריירה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il