הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ידין לא תורגל בהרכב הפועל לקראת הדרבי

חוטבא החולה לא התאמן אך צפוי להחלים בזמן. טוטו תמוז לקראת המשחק: "זה משחק חשוב מאד לקהל ואני מבטיח שניתן אקסטרה, אך זה לא יחרוץ את גורל האליפות". על הצהובים: ''הבעיות שלהם לא מעניינות אותי''

מוטי פשכצקי
מוטי פשכצקי  23.11.11 - 13:00
אביחי ידין (ניר בוקסנבאום)
אביחי ידין (ניר בוקסנבאום)

מאז הצטרף להפועל תל אביב בתום סאגה מייגעת, טוטו תמוז לא מפסיק לחורר רשתות. את העונה שעברה הוא סיים כמלך השערים עם 21 כיבושים והעונה כבר יש לו 7 פלוס 3 בישולים. למרות המספרים המרשימים באדום, לחלוץ חסר משהו שיהפוך אותו באמת ליקיר האוהדים – שער בדרבי, כמובן. ביום ראשון הקרוב ינסה תמוז להוריד את הקוף מהגב ולכבוש לראשונה נגד מכבי תל אביב. "יש לי תואר בהפועל, גולים, בישולים אבל שער נגד מכבי אין לי וזה חשוב לי", אמר הבוקר (רביעי) תמוז לאתר ערוץ הספורט.

תמוז, היחיד מבין שחקני הפועל שקיבל אישור מהבעלים אלי טביב להתראיין, הוסיף לקראת המשחק הטעון: "אנחנו רוצים להמשיך להוביל את הטבלה וזה יקרה רק אם ננצח. המשחק נגד מכבי לא יחרוץ את גורל האליפות, שזו המטרה הרשמית שלנו. מדובר במשחק חשוב מאוד לנו ולאוהדים אבל לא כל העונה תלויה בו. אני מבטיח שניתן אקסטרה ואת כל מה שיש לנו כדי לשמח את הקהל ואת המועדון ששניהם עברו רגעים לא קלים".

למרות שהיא מובילה את הטבלה, מחזיקת הגביע סופגת לא מעט ביקורות בשל יכולתה על כר הדשא, אבל החלוץ לא ממש מבין מדוע: "הרבה אנשים שוכחים שאנחנו במקום הראשון וכיף להם לרדת על הפועל. זה לא סוד ששחקנים הוחלפו ולא מעט באו. צריך לתת לנו זמן. כולם התרגלו בשנים האחרונות שהפועל נותנת לעיתים קרובות הצגות וזה מובן, אבל עד עכשיו אנחנו באמת עם תוצאות טובות ועם הזמן היכולת תהיה עוד יותר טובה".

הבלאגן במכבי ת"א פועל לטובתכם?
"הבעיות שלהם לא מעניינות אותי. אני מתעסק בבעיות של המשפחה שלי ולא פוזל הצידה. אם נפתור את הבעיות שלנו הכל יהיה טוב. בכל מקרה בדרבי אין פייבוריטית".

בתקופה האחרונה חלק גדול מהאוהדים שלכם מוחים נגד ההנהלה ולא מגיעים למגרש לעודד. מה יש לך לומר להם?
"אנחנו צריכים אותם מאוד. הכוח של הקהל האדום הוא עצום. מכבי מארחים את המשחק הקרוב אבל אני בטוח שהקהל שלנו לא יפסיק לעודד מהרגע הראשון. הם ייתנו לנו כוח ואנחנו נעשה הכל כדי להשאיר את תל אביב אדומה עם ניצחון ענק בשבילם".

כמה מפתיע אותך החולשה של הליגה השנה?
"הליגה השנה קשה, יותר מכל עונה שהיתה. אין משחקים קלים, בטח לא נגד קבוצות שבאות ומסתגרות. הקטנות יכולות להפתיע, מספיק רק לראות את קריית שמונה, עכו ונתניה. אף אחד לא יתפלא אם הם ירוצו חזק לאליפות. הפערים הצטמצמו ועדיין אני מבטיח שנרוץ למעלה כדי להגשים את המטרות שלנו".

בתוך כך, היום החך להיבחן בקבוצה הקשר הצעיר גיל בלומשטיין. בלומשטיין, ששיחק בקבוצת אינברנס הסקוטית ובמדי הנחברת האולימפית, נחשב לשחקן חופשי, ואם ירשים את הצוות המקצועי לא מן הנמנע שיצטרף.

אביחי ידין לא תורגל בהרכב
באימון הערב של האדומים תורגל ההרכב שסיים ב-0:0 מול רמת השרון ביום ראשון. המשמעות היא שאביחי ידין לא תורגל כחלק מה-11 אולם כידוע, יש עוד מספר ימים עד למשחק עצמו ודרור קשטן עוד עשוי לשנות את דעתו ולהעדיף את הקשר ששב לסגל על אחד מחבריו. מי שלא התאמן הוא נעאל חוטבא בגלל מחלה ועמרי קנדה תפפס את מקומו, אולם המגן הימני אמור להחלים בזמן ולפתוח.