הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"מול ק"ש נבוא קטנים במטרה לצאת גדולים"

בבית"ר ירושלים מאמינים שאפשר לנצח את הקבוצה המלהיבה של רן בן שמעון. קובי מויאל ודן איינבינדר ערכו אימון מלא, תומר בן יוסף שוב לא יהיה בסגל. בבירה מרוצים מקצב החלמתו של אריאל הרוש שצפוי לחזור בעוד שבועיים וחצי

זיו אברג'יל  24.11.11 - 15:30
לבוא קטנים, לצאת גדולים. בבית"ר מאמינים (אלן שיבר)
לבוא קטנים, לצאת גדולים. בבית"ר מאמינים (אלן שיבר)

ניצחון על מכבי תל אביב, תבוסה למכבי חיפה. איזו בית"ר נראה מול קרית שמונה בשבת? גם בירושלים היו שמחים לדעת. "אנחנו לוקחים את המחצית הראשונה מהמשחק מול מכבי חיפה, ננסה ללמוד מהטעויות שעשינו במחצית השניה", אמר אחד משחקני בית"ר, "קרית שמונה נמצאת בכושר הכי טוב בליגה, והיא מסוכנת במיוחד אצלה בבית".

"גם לפני המשחק מול מכבי תל אביב אף אחד לא נתן לנו סיכוי", הוסיף אותו שחקן, "אז כנראה שלפעמים עדיף לנו לבוא קטנים ולצאת גדולים".

אבירם ברוכיאן לא התאמן היום במטרה להפחית ממנו עומסים, אבל הוא ייקח חלק באימון המסכם ויפתח בהרכב של יובל נעים בשבת. יתר השחקנים ערכו אימון מלא, גם קובי מויאל ודן אייבנדר שסחבו פציעות.

בבית"ר מרוצים מקצב ההחלמה שלו אריאל הרוש, שעבר ניתוח במיניסקוס, וההערכות הן שהוא יוכל לעמוד בשער כבר במשחק מול בני יהודה בעוד כשבועיים וחצי. תומר בן יוסף, שנזרק אתמול מהאימון, לא עמד לוועדת משמעת וחזר היום להתאמן, אולם לא יהיה בסגל למשחק בשבת, זה המחזור השלישי ברציפות.

בית"ר ירושלים תצא מחר צפונה לקראת המשחק מול קרית שמונה, ועוד לפני האימון המסכם שייערך בכפר בלום, הקבוצה תערוך סיור בתל חי.