הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

דבאלישווילי, סיידו ופאלח בספק להפועל עכו

השלושה סוחבים פציעות, עדיין לא ידוע אם יוכלו לשחק בשבת. המאמן לא מרוצה מהחלק האחורי והוא צפוי לערוך שינויים בהרכב. שחקן: "הגיע הזמן לחבר 2 ניצחונות. אסור להפסיד"

תומר לוי
תומר לוי  24.11.11 - 17:10

ולדימיר דבאלשווילי וסיידו יא יא סובלים במתיחה משריר הירך האחורי והם בספק למשחק ביום שבת מול הפועל עכו. הגנאי סובל למעשה מעומס משום ששיחק בכל המשחקים של הירוקים בליגה ובאירופה, הגיאורגי נפצע מול בית"ר (1:4). מי ששיתופו במשחק מוטל בספק גדול יותר הוא הבלם סארי פאלח, שלא התאמן היום  (חמישי) כרגיל.

הבלם הצעיר הסתפק בריצה קלה בלבד ולא התאמן עם חבריו, עקב כאבים מהם הוא סובל בכף רגלו. כרגע, עדיין לא ברור אם הוא יוכל לשחק בשבת. מעבר לכך ובעקבות מה שאמר אלישע לוי לשחקנים כי הוא לא אהב מה שהוא ראה במשחק ההגנה, המאמן עשוי לעשות שינוי במערך האחורי של הקבוצה. איציק כהן תורגל בהרכב, כששאר ההרכב צפוי להיות זהה לזה שניצח את בית"ר ירושלים.

בקבוצה יחפשו חלוץ זר במקום דבאלשווילי שאמור לעזוב בינואר. הקבוצה הטורקית גזיינטפספור אמורה להגיש הצעה עבורו בימים הקרובים. בחיפה ינסו להתחזק בנוסף בקשר עושה משחק כאשר המשמעות היא וויתור על זר אחר, ככול הנראה מרלון דה חסוס שעשוי להיות מושאל לקבוצה אחרת.

שחקן בקבוצה אמר לאתר ערוץ הספורט: "אין ספק שהמשחק מול עכו הוא חשוב וקריטי. אנחנו רוצים לחבר כבר שני ניצחונות ברציפות, מה שלא עשינו עד כה העונה. זה משחק שאסור לנו להפסיד בו נקודות".