הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

קרויף: מוריניו לא יגיע לברסה, גם אם פפ ילך

נשיא הכבוד של ברצלונה: "ריאל? לרוע מזלה היא באותה הליגה כמו ברסה". מוריניו לפני הדרבי: "אנחנו לא נדרוס"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  25.11.11 - 23:16
מוריניו יחזור לקאמפ נואו? אין סיכוי (gettyimages)
מוריניו יחזור לקאמפ נואו? אין סיכוי (gettyimages)

ריאל מדריד תארח מחר (שבת, 21:00) בסנטיאגו ברנבאו את אתלטיקו מדריד לדרבי של בירת ספרד במסגרת המחזור ה-13 של הליגה הספרדית. הבלאנקוס, שמוליכים את ה"לה-ליגה", ינסו לנצח על היריבה העירונית ולשמור על פער שלוש הנקודות מברצלונה, שתתארח אצל חטאפה.

אחרי החגיגה מול דינמו זאגרב באמצע השבוע (2:6) במסגרת הצ'מפיונס, ז'וזה מוריניו בעיקר ניסה להוריד את רמת הציפיות מהמשחק הקרוב. "אם אנשים חושבים שאנחנו נבקיע שלושה או ארבעה שערים או שנשחק כמו מול זאגרב, אז הם טועים", אמר מאמן ריאל לקראת המשחק, "מסורת זה לא דבר שרואים בסטטיסטיקה. בדרבי הכל יכול לקרות".

במהלך השבוע האחרון צוטט מאמן אתלטיקו מדריד גרגוריו מנסאנו כשאמר: "נשחק מכוער כדי לנצח את ריאל, משחק התקפי לא יעזור לנו". מוריניו הגיב, כהרגלו בצורה נינוחה למדי: "אין לו מתכוון לבקר אף מאמן, יש לי כבוד למנסאנו. אנחנו נשחק את המשחק שלנו וננסה לנצח".

גם מוריניו יודע שהאתגר הקרוב של ריאל מדריד יהיה ב-10 בדצמבר בברנבאו מול ברצלונה ב"קלאסיקו" הראשון של העונה בליגה הספרדית (היו כבר שניים בסופרקופה). נשיא הכבוד של ברצלונה, יוהאן קרויף, התייחס היום לאיכויות של מוליכת הטבלה ולא ויתר על העקיצות.

"ריאל מדריד היא קבוצה חזקה, אבל לרוע מזלה היא משחקת באותם מפעלים כמו ברצלונה", אמר מאמן ושחקן העבר, שגם נשאל לגבי זהות מחליפו של גווארדיולה, אם וכאשר האחרון יעזוב את הקאמפ נואו. "זה טבעי שפפ יאריך את החוזה שלו בכל שנה. אבל אם יעזוב אז כמובן שנביא מחליף, אבל בטוח שזה לא יהיה מוריניו". אגב, מוריניו היה בעבר חלק מהצוות המקצועי בברצלונה.