הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

צפו ב-2:5 של הפועל רמת גן על נס ציונה

אסולין (פעמיים), קסאני, בוקסנבוים ופרננדז, שהקדיש את השער לקרלוס צ'קאנה, כבשו לפרדי דוד שעלה למקום ה-3. תמיר ואזולאי הצליחו רק לצמק. רפי כהן: "יש לנו בעיות קשות בהגנה". 1:3 לירוקים של אדרי בבת ים

אבישי תורג'מן  09.12.11 - 16:49

אחרי פתיחת עונה די מגומגמת, הפועל רמת גן סוף סוף התאקלמה בליגה הלאומית. הקבוצה שירדה אשתקד מליגת העל נתנה היום (שישי) קונצרט של כדורגל כשהביסה 2:5 את נס ציונה בחוץ. הקבוצה של פרדי דוד רשמה את ניצחון הליגה השלישי ברציפות שלה ועלתה למקום השלישי בטבלה. מי שכבשה את הפסגה, לפחות עד למשחקה של הפועל ירושלים אצל אום אל פאחם, היא אחי נצרת שניצחה 1:3 את עירוני בת ים.

לתקצירים, לוח המשחקים ויתר החדשות בעמוד הלאומית

פרדי דוד המאמן המנצח רתח בסיום: "נכון שניצחנו 2:5 אבל אני כועס מאוד על החניכים שלי שספגנו שני שערים בסיום. אבל אני מעדיף להיות מאוכזב בניצחונות ולא בהפסדים".

"אין ספק שהמשחק הוכרע במחצית הראשונה", אמר בסיום רפי כהן מאמן נס ציונה, "היינו רעים מאוד, רחוקים מהכדור ועשינו את כל הטעויות האפשריות. לצערנו, אנחנו יודעים שיש לנו בעיה בהגנה ובקישור האחורי אבל אנחנו מחכים לינואר וננסה לשפר את כל הנושא הזה".

"היה משחק טוב, אנחנו מתחילים להיכנס לעניינים", סיכם חלוץ רמת גן ליאור אסולין, "אני שמח על השערים ועל הניצחון, אבל הליגה הזו מאוד קשה והיא עוד ארוכה, כך שיש עוד הרבה מה לעשות".

נס ציונה - הפועל ר"ג 5:2
המשחק נפתח בצורה טובה מצד המארחים כשמאור אסור הבקיע בדקה ה-5, אבל השער נפסל בטענת נבדל ומאז הייתה רק קבוצה אחת על המגרש. בחלוף 13 דקות, התקפה מצויינת של ר"ג הסתיימה ברשת: קסאני הכניס כדור בנגיחה לתוך הרחבה, ליאור אסולין נותר חופשי ומקרוב קבע 0:1.

כעבור שלוש דקות בן ביטון הגביה מצד ימין, אסולין התגנב מאחור והמשיך בנגיעה לרשת, 0:2. ר"ג לא הסתכלה לאחור ו-3 דקות על סף ההפסקה נגח קסאני את השלישי אחרי כדור קרן. ההשפלה נמשכה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה אחרי שעומר בוקסנבוים קיבל כדור בתוך הרחבה ובצ'יפ קטן הכניע את מכלוף וקבע 0:4.

המטווח נמשך במחצית השנייה, בדקה ה-58 בוקסנבוים מצא את אדריאן פרננדז שמול האין הגנה של נס ציונה שלח כדור שטוח והכניע את מכלוף, 0:5 ענק לרמת גן. מיד לאחר הכיבוש הרים השחקן את חולצתו והקדיש את השער לקרלוס צ'קאנה שבנו נפטר לאחרונה. ספק אם זה מנחם מישהו בשפלה, אבל ארנון טמיר הקטין בדקה ה-72 ל-5:1 ובישל לעמית אזולאי שער נוסף דקות לסיום, 5:2.

בת ים - אחי נצרת 3:1
הקבוצה של שמעון אדרי רשמה כבר ניצחון רביעי בחמשת המחזורים האחרונים ולפחות ל-24 שעות היא תהיה במקום הראשון. מורן ג'אן (21) הבקיע ראשון, אלנתן סלמי הכפיל (25)  וסרג' איילי המצויין (36) הוסיף את השלישי עוד לפני ההפסקה. גל גניש (67) הצליח רק להמתיק את הגלולה המרה של הבת ימיים.

"התנאים לא היו אופטימליים, דיווחנו להתאחדות וכמעט היה בלתי אפשרי לשחק על כר הדשא אבל עשינו את זה", אמר מאמן אחי נצרת שמעון הדרי, "למרות זאת עמדנו במבחן התוצאה היום".

במשחק נוסף: הכח עמידר ר"ג - הפועל אשקלון 0:0.