הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בן שמעון: נצחון מספק. רוצ'ט: אופי של ווינרים

שמחה בקרית שמונה אחרי ה-0:1 הביתי על הפועל חיפה המאמן: "עכשיו זה הזמן לנוח". בנין: "לא חושב על חיזוק"

אלי סבתי  17.12.11 - 20:02

אם עוד לא התרגלם לכך בשבוע האחרון, אז קיבלתם שבוע נוסף. קרית שמונה מוליכת ליגת העל. רן בן שמעון ושחקניו סיימו שבוע חלומי מבחינתם עם שני ניצחונות ושני שערים. אחרי ה-0:1 על הפועל ת"א במשחק העונה, הגיע 0:1 קטן-גדול נוסף. הערב (שבת) על הפועל חיפה. אלופת הסיבוב הראשון שמרה על מעמדה גם בפתיחת הסיבוב השני.

"הפער מהפסגה לא חשוב כרגע, מה שחשוב הוא שנדע לשחק טוב יותר", אמר מאמן קרית שמונה ואלוף החורף, רן בן שמעון. "אני מרוצה מאיך שהקבוצה נראית. אחרי הניצחון על הפועל ת"א היה ברור שיהיה לנו משחק קשה כי הפועל חיפה היא קבוצה טובה שתמשיך עוד להתקדם העונה. אנחנו עשינו את שלנו, זה ניצחון מספק מאוד".

"נכון שחסרו לנו כמה שחקנים, אבל גם הפועל חיפה הייתה במצב דומה", הוסיף מאמן ק"ש, "זו הצגה של קבוצה שמבליטה כל פעם שחקנים אחרים". בשבוע הבא קרית שמונה תתמודד מול נתניה בקופסא. החבורה של ראובן עטר הייתה היחידה שניצחה העונה את הצפונים: "אנחנו רק רוצים לנוח. נצבור אנרגיות ונתחיל לעבוד" ומה לגבי אליפות? "בינתיים אנחנו נשארים בעמדה שלנו". ומה אותה עמדה? "כולם רוצים שנגיד שאנחנו רצים לאליפות, אבל יש עוד זמן. אין מה לצאת בהצהרות", אמר בסיום כובש השער, אדריאן רוצ'ט.

רוצ'ט היה אחראי על 3 הנקודות כשכבש את שער הניצחון בבעיטה נהדרת מחוץ לרחבה בדקה ה-73. "עבדתי על הבעיטה הזו באימונים. האמת שגם על החגיגות, זה מאוד משמח". על המיקום בטבלה אמר: "הגענו למצב שאנחנו לבד במקום הראשון. אני שמח שהצלחנו לשפר את היכולת שלנו מהשנה שעברה ושכיום אנחנו משכילים לנצח משחקים כאלה. יש לנו אופי של ווינרים".

מנגד, בהפועל חיפה יכולים להיות מרוצים ממצבם למרות ההפסד המאכזב. זאת בשל העובדה שהקבוצה נראתה לא רעה והציגה כדורגל טוב בחלקים מסוימים של המשחק. "קרית שמונה היא קבוצה שמאומנת היטב ורואים את זה על המגרש. לא בכדי היא במקום הראשון", אמר מאמן הפועל חיפה, טל בנין.

"אמנם הפסדנו בסוף, אבל הדרך שלנו נשמרה", הוסיף המאמן שמחזיק במאזן של 2 ניצחונות והפסד. "אם נמשיך כך אז נסתכל הרבה יותר גבוה, אך עדיין צריך לקחת עוד נקודות. נכון שהיו טעויות אבל אני לא כועס על שחקנים שמשתדלים. עכשיו צריך להרים את הראש ולהמשיך הלאה". לגבי חיזוק בחלון ההעברות הקרוב, אמר בנין: "כרגע אין מחשבות על חיזוק לקבוצה".