הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

שנה למותו של אבי כהן. תמיר: "זה לא נקלט"

בני משפחה, חברים ואנשי ספורט הגיעו כדי לכבד את זכרו של כדורגלן העבר שנהרג בתאונת אופנוע. בנו, קשר מכבי חיפה: "קשה להאמין שעבר כל כך הרבה זמן. אין יום שאנחנו לא חושבים עליו. אנחנו מתמודדים עם הקושי הזה כל הזמן"

מוטי פשכצקי
מוטי פשכצקי  18.12.11 - 15:29

עשרות אנשים, משפחה, שחקנים, מאמנים ומכרים הגיעו היום לבית העלמין מורשה לאזכרה במלאת שנה למותו של שחקן העבר אבי כהן.

אלמנתו דורית התייפחה על הקבר כמו גם בניו תמיר ודביר ובתו לי. "זה עדיין לא נקלט. לפני קצת פחות משנה היו כאן 5,000-6,000 אנשים ואנחנו עכשיו כבר שנה אחרי. קשה להאמין", אמר תמיר כהן, "אני לא צריך יום שנה בשביל לדבר איתו. אין יום שעובר ולא חושבים עליו".

למרות הקושי שלו שחקנה של מכבי חיפה הוסיף כי קשה במיוחד לראות את בני המשפחה באבלם: "כואב היה לראות את סבתא (אמו של אבי), מגיעה לקבר במקום שבנה יבוא לטפל בה. אנחנו כמעט מדי יום ביומו מתמודדים עם הקושי הזה. היום הזה בשבילנו הוא לא עוד יום, אבל בהחלט לא צריך תאריך רשמי בשביל לזכור את אבא או לבכות".

בין החברים שהגיעו היו אלון נתן, מוטי איוניר, שורה אבוארוב, אלי דריקס, ויקי פרץ, עודד מכנס ובוני גיזנצבורג -שחקני עבר במכבי תל אביב שחלקם שיחקו עם אבי כהן. גם בכירים בעולם הכדורגל הישראלי הגיעו לכבד את האירוע ביניהם  אלי טביב, אריה אלטר, משה סיני, ניר ענבדר, דורון אוסידו, איצ'ה מנחם, אריאל שיימן, אבנר טוויטו וגיא עזורי. קפטן מכבי ת"א אביב ברק יצחקי הגיע גם כן ,כמו גם אבי סטרול ויואב זיו. אחרי האזכרה יצאו כולם לבית כנסת בתל אביב שם נערכה תפילה לזכרו.

בבית הכנסת נשא דברים נציג הבעלים במכבי תל אביב ג'ק אנגלידיס, שהגיע עם המאמן ניר לוין ומספר שחקנים: "רק בתקופה האחרונה נחשפתי למורשת של אבי ויחד עם המשפחה נמצא את הדרך המתאימה להנציח את זכרו". אורי שילה מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל סיפר: "החלטנו ביחד עם המשפחה לקרוא את אולם ההרצאות הגדול בבית הנבחרות שיוקם על שמו של אבי כהן ז"ל, בו ילמדו את מורשתו ושם יגדלו השחקנים הבאים של ישראל". לבית הכנסת הגיע גם אבי נמני וכן מאמן מכבי חיפה אלישע לוי עם מספר שחקנים ואנשי הצוות המקצועי.

כזכור אבי כהן הלך לעולמו לפני שנה, כאשר היה מעורב בתאונת אופנוע בה נפגע באיזור גזע המוח. לאחר מספר ימים של מאבק, כאשר כל המדינה התפללה לשלומו, נכנע בסופו של דבר כהן ונפטר.