הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

קטש: "חשוב לנו ליצור מומנטום חיובי"

אחרי הניצחון הדחוק על ראשל"צ, הפועל ירושלים תנסה לגבור גם על הבקעה. לוק ג'קסון וג'ון תומאס לא יירשמו. דאוול שיפגוש את האקסית: "נרגש מאוד. לא כועס עליהם"

רועי גלדסטון  25.12.11 - 23:16
רוצה ליצור רצף חיובי. קטש (אלן שיבר)
רוצה ליצור רצף חיובי. קטש (אלן שיבר)

אחרי הניצחון הדחוק על מכבי ראשון לציון בשבוע שעבר, הפועל ירושלים תנסה לחבר ביום שני רצף ניצחונות נדיר העונה, כאשר תתארח אצל מ.כ. הבקעה למשחק במסגרת המחזור ה-11 בליגת לוטו.

"מ.כ. הבקעה היא קבוצה ביתית מובהקת שיכולה לנצח כל קבוצה אצלה באולם ולכן צפוי לנו משחק לא קל בכלל", אמר המאמן עודד קטש לקראת המפגש. "יש לבקעה הגנה חזקה ונצטרך להיות מרוכזים כדי לנצח. חשוב לנו ליצור מומנטום חיובי ולחבר רצף ניצחונות לקראת המשך הדרך".

"אחרי אירופה אנחנו חוזרים להתמקד בליגה ומקווים להצליח כמה שאפשר", הוסיף הגארד די ג'יי סטרוברי. "מצפה לנו משחק קשה אבל עשינו הכנה טובה ונבוא כדי לנצח. הבקעה היא אחת הקבוצות המפתיעות של העונה עד עכשיו. יש לה שחקנים טובים כך שמצפה לנו משוכה לא פשוטה".

מי שלא ייקחו חלק במשחק המסקרן (שני ב-20:55, שידור ישיר באתר) הם ג'ון תומאס ולוק ג'קסון אשר יישארו על אזרחי. ירושלים תחפש את הניצחון השביעי שלה העונה בליגה, בעוד המארחת תנסה להגיע למאזן חצוי של 5:5.

דאוול: "לא כועס על ירושלים"
ההתמודדות בין שתי הקבוצות תחנוך את שני יציעי האוהדים החדשים ב-"מרכז לידר", אשר ימוקמו מאחורי הסלים, ויוסיפו ביחד כ-500 מקומות לתכולת האולם. לפני המשחק יערך טקס הדלקת נרות בהשתתפות רב מקומי ויחולקו סופגניות לקהל. כמו כן יערך טקס הצדעה קצר למחלקת הנוער של עמותת "דור העתיד – עירוני קריית אונו" בכדורסל.

עבור הפורוורד דיון דאוול יהיה זה ללא ספק משחק מיוחד, אך דווקא לא משום שיפגוש את קבוצתו בעונה הקודמת, אלא מכיוון שיהיה זה המשחק הראשון שלו בקריירה כאב טרי. זאת לאחר שביום שלישי לפנות בוקר (שעון ישראל) נולד בארה"ב לו ולארוסתו (השחקנית תמרה ג'יימס) בן בכור.

"אני מאוד מתרגש", הודה דאוול לקראת המשחק, "אני ממש לא כועס על ירושלים ובטח לא עודד קטש שהביא אותי לארץ ושתחתיו זכיתי באליפות עם גלבוע/גליל, משום שטוב לי היכן שאני נמצא כיום. נקווה לסגור את הסיבוב הראשון עם ניצחון חשוב".