הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בלאט: מוטרד ממצבו הרפואי של סופו

מכבי ת"א המריאה לסרביה לשני משחקיה באדריאטית. יוגב אוחיון: "ההגרלה? כל תוצאה תהיה בסדר"

רועי גלדסטון  26.12.11 - 14:50

מכבי ת"א המריאה היום (שני) בצהרים לסרביה אחרי ה-73:113 על בני השרון שהשלים רצף נהדר לצהובים אחרי דומז'אלה ואפס אנדולו. השבוע היא תשחק מול רדניצ'קי (מאזן 6:6 באדריאטית) ביום שלישי, ומול המופארם ורסאץ' ביום חמישי. בין לבין, ביום רביעי תתקיים הגרלת הטופ 16 של היורוליג כשיו"ר הקבוצה שמעון מזרחי והמנכ"ל אלי דריקס ייצגו את הצהובים בהגרלה בברצלונה.

דמונד מאלט שחתם על חוזהו במכבי ת"א כבר ביום שישי, נחשב לשחקן הצהובים למעשה מאז אתמול, אז חתמו המועדונים על הסכם העברת השחקן ביניהן. מאלט צפוי להגיע לישראל בתחילת השבוע הבא, ביום ראשון או שני.

רגע לפני ההמראה, בלאט דיבר ואמר: "הקבוצה שלנו בכושר טוב, השגנו רצף של ניצחונות. אנחנו יוצאים בידיעה שהולכים להיות שבועיים קשים, אבל נקווה להמשיך את המומנטום החיובי. בסך הכל אנחנו עומדים ברף שהצבנו לעצמנו. אני מוטרד מהבעיה של סופו, שלא נמצא בכושר מלא וסובל ממים בברך. הוא ישחק במינון נמוך, כשנשתדל לתת לו מנוחה, אבל יחד עם ליאור אליהו שחוזר אלינו אנחנו נמצאים במצב טוב מאוד מבחינה פיזית. קית' לנגפורד עדיין סובל מפציעה אבל הוא ישחק במשחקים הקרובים".

"אתה יכול להיכנס לבית עם ברצלונה או עם צסק"א", התייחס להגרלה, "אבל מצד שני לא בטוח שבית אחר עם פנר ובילבאו יהיה יותר טוב. מה שחשוב זה איך אנחנו נראים".

גם יוגב אוחיון דיבר רגע לפני הנסיעה ואמר: "כל הגרלה תהיה בסדר, נקווה לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר. ערכנו אימון טוב, ואנחנו בדרך למסע נוסף. אנחנו מגיעים לשלב מכריע בעונה כולה, זוהי תקופת התחשלות מבחינתי".

קית' לנגפורד שקלע אמש 16 נקודות והוסיף 4 אסיסטים התייחס ליכולת הטובה של הצהובים: "זה משהו שקורה אחרי שיש ירידה. המשחקים האחרונים טובים מאוד. הירידה נתנה לקבוצה אפשרות להתחבר. אנחנו בכושר מצויין ורוצים לסיים את השנה בצורה טובה".

לנגפורד התייחס לאינטסנביות של בלאט על הקווים: "צריך להפריד את מה שהוא אומר לאיך שהוא אומר. אני עובד קשה בעקביות, הדברים מתחברים ואני מאוד מרוצה מאיך שהדברים מתחברים ומקווה שזה ימשיך ככה". 

כשנשאל לגבי העובדה כי הם משחקים למרות הפגרה של הכריסמס: "זה חלק מהעבודה, אין זמן לנוח. אנחנו מקצועניים ונמשיך להיות ככה לא משנה מול מי אנחנו, גם אם אנחנו משחקים מול אמא שלנו, או סבתא שלנו".

לקראת ההגרלה ביום רביעי: "אין לי העדפה, צריך לנצח את הקבוצות הטובות מתישהו. אם נקבל את צסק"א או ברצלונה אז בסדר, אם לא אז מי שתבוא. כמו שאמרתי, גם אם נגריל את הסבתא שלנו, נשחק נגדה הכי חזק, ככה שזה לא משנה".

על מאלט שיצטרף בשבוע הבא: "יצא לי לשחק נגדו פעמיים. דיברתי איתו קצת במהלך המשחק בבלגיה, וגם אחרי כן. הוא נראה כמו בחור טוב, ותיק ונרגש לבוא אלינו. מכבי תקבל אותו בזרועות פתוחות בדיוק כמו שהיה איתי, ואני אנסה לעזור לו. זה טבעי שהדקות יתחלקו יותר אחרי שהוא יבוא. המאמן עשה את המהלך הזה כי יש לו תוכנית, וזה טוב למועדון".