הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

שמעון אבוחצירה: "אין סיבה שלא ננצח"

קרית שמונה רוצה להמשיך לחלום גם אחרי הפועל פ"ת. אנג'ובו עלול להיעדר כחודש וחצי, בן זקן יפתח בהרכב

אלי סבתי  28.12.11 - 18:20

על פי פתיחת העונה, שכללה צבירת 7 נקודות מתוך 18 אפשריות, נראה היה כי הפועל קרית שמונה תתקשה לשחזר את הישגיה אשתקד, אז הגיעה עד לפלייאוף העליון. אולם גם זה לא גרם לחבורה של רן בן שמעון לאבד בטחון. ב-11 המשחקים האחרונים ניצחה הקבוצה הצפונית 10 פעמים, השאירה אבק לכל "הגדולות" בדרך למקום הראשון והפכה למועמדת מספר אחת לזכות באליפות. מי היה מאמין?

הערב (רביעי, 19:00) תארח מוליכת הטבלה את האחרונה, הפועל פתח תקווה, ותנסה להמשיך ברצף המדהים. שחקנים בקבוצה כבר אמרו שיעשו הכל על מנת לנצח בכדי להקדיש את הניצחון לבעלים איזי שירצקי שיחגוג יום הולדת.

מי שלא יוכל לקחת חלק במשחק הקצוות הוא וויליאם אנג'ובו. הקשר נפגע במהלך המשחק מול מכבי נתניה ובקרית שמונה חוששים כי הוא סובל מקרע במיניסקוס. אחרי שיעבור את בדיקת ה-MRI תתברר חומרת פציעתו, כאשר במקרה של קרע הוא ייאלץ לשבת בחוץ כחודש וחצי.

את מקומו של אנג'ובו בהרכב צפוי לאייש בני בן זקן. בן שמעון הראה לשחקנים קטעים מהמשחק של פתח תקווה מול מכבי חיפה וביקש מהם להזהר מהמתפרצות של המלאבסים. "פ"ת לא במקרה ניצחה את חיפה, היא עיקשת וטובה וגם כשנוצחה יריבותיה התקשו מאוד", אמר שמעון אבוחצירה לאתר ערוץ הספורט. "אם נעשה את העבודה כמו שאנחנו רגילים, אז אין סיבה שלא ננצח אבל הכל צריך להתבצע בסבלנות".

הקשר דויד סולארי, שחתם בקבוצה בשבוע שעבר, ינחת הלילה בארץ ויצטרף לקבוצה. הוא לא יוכל להיות חלק מהסגל בטרם יפתח חלון ההעברות. את אימון הבכורה שלו הוא יערוך ביום חמישי.

הרכב משוער: דני עמוס; אלעד גבאי, שיר צדק, סלאח חסארמה, דושאן מאטוביץ'; בראיין גרזיצ'ץ', רביד גזל, אדריאן רוצ'ט, בני בן זקן; שמעון אבוחצירה, ברק בדש.