הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"הפועל י-ם היא קורבן של סכסוך משפחתי"

לחץ רב במועדון מהבירה מפני השינויים הצפויים בדירקטוריון שאמור לעבור לשליטתו של גומא אגייאר ונציגו דוד אבן: "הקבוצה הפכה לחפץ, אנחנו רק רוצים שקט"

רועי גלדסטון  06.01.12 - 16:18
הבלאגן ישפיע עליהם? שחקני ירושלים
הבלאגן ישפיע עליהם? שחקני ירושלים

בלאגן בהפועל ירושלים. לא משנה מתי, איפה, למה ואיך. בלאגן הוא הסטטוס קוו של האדומים מהבירה בשנים האחרונות. בין אם מדובר במצב על הפרקט, על הקווים ובהנהלה. אחרי ששרון דרוקר החליף את עודד קטש נראה היה כי הפועל י-ם יוצאת לדרך חדשה, אך לאחרונה עלו על פני השטח חילוקי הדעות לגבי השליטה במועדון.

אנשי גומא אגייאר, שרכש את הבעלות על הפועל ירושלים, מעוניינים לקבל את השליטה על המועדון. אמש הצהיר דוד אבן, נציגו של אגייאר, כי בכוונתו לקבל לידיו את שליטה בדירקטוריון הקבוצה. לטענתו על פי רצון המיליונר, שמעוניין לתרגם את 60 אחוזי הבעלות שלו לשליטה על המועדון.

אמש הכריז דוד אבן בראיון מקיף באתר ערוץ הספורט כי מטרתו להיכנס לדירקטוריון. "אני לא בא לזרוק אף אחד, אבל מבנה הדירקטוריון צריך לשקף את השליטה במועדון. לגומא יש 60 אחוזים בירושלים וכך היא תנוהל. אין כוונה להתערב בהחלטות מקצועיות". אבן צפוי למנות לא פחות מארבעה דירקטורים חדשים על מנת להשגי את הרוב בגוף שמונה 7 חברים בסך הכל ("אין לנו כוונה לפטר את כל החברים").

"ברור לי שאנחנו קורבן בתוך סכסוך משפחתי", אמר בכיר במועדון לאתר ערוץ הספורט. "זה נראה כאילו אנחנו מתחלקים ברכוש של גומא והפועל ירושלים היא עוד חפץ כזה. אנחנו רוצים שיהיה שקט כדי להרגיע את המערכת מתוך מחשבה על טובת הקבוצה ומתוך הת
חייבות, כבוד והערכה לגומא עצמו. אנחנו רוצים להרגיע את האוהדים שלנו מכיוון ששני הצדדים מעוניינים לפעול לטובת המועדון".