הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ניר קלינגר צפוי לסכם בפראלמני הקפריסאית

המאמן שעזב את הפועל באר שבע לפני כחודשיים עשוי לשוב לקבוצה הקפריסאית, אותה הוא כבר אימן בעבר. המשמעות: אם אכן ימונה לעוזרו של אלי גוטמן בנבחרת, הוא יוכל לאייש את התפקיד רק בקיץ

שירלי בר דיין
שירלי בר דיין  08.01.12 - 22:28
יחזור לאי השכן? ניר קלינגר
יחזור לאי השכן? ניר קלינגר

האם ניר קלינגר עומד לשוב לקפריסין? המאמן שעזב את הפועל באר שבע לפני כחודשיים, וכבר אימן בעבר באי השכן, קיבל הצעה מפראלמני, אותה אימן בעבר. קלינגר עדיין שוקל את ההצעה, אך הוא צפוי לענות בחיוב ולחזור לקדנציה שניה במועדון.

בזמן האחרון נרמז בתקשורת כי קלינגר, חברו הטוב של גוטמן, מועמד לקבל את משרת עוזר המאמן בנבחרת ישראל, אך על פי ההתפתחויות האחרונות וההצעה המפתיעה שקיבל מהקבוצה, הוא צפוי לענות בחיוב ולחזור לאמן בקפריסין. אם קלינגר ישוב לפראלמני, משמעות הדבר היא אם הוא אכן ימונה למשרת העוזר בנבחרת, הוא יוכל לאייש את התפקיד רק החל מהקיץ הקרוב.

במאי 2006 קלינגר החליף מאמן ישראלי אחר על הקווים בפראלמני, אלי גוטמן שמו. בספטמבר 2007 עזב קלינגר את הקבוצה ועבר לאמן בא.א.ק לארנקה, ואת המשך דרכו באי השכן עשה קלינגר בפאפוס הקטנה, אותה הציל מירידה לליגת המשנה.לאחר מכן עבר לקדנציות קצרות בא.א.ל לימסול ובניה סלמינה. פראלמני סיימה את העונה שעברה במקום השישי, אך העונה היא מסובכת בתחתית ומממוקמת במקום ה-11 מתוך 14 קבוצות.

קלינגר שב לישראל במאי 2010, והתמנה למאמן הפועל באר שבע. העונה, לאחר שרשם 6 הפסדים רצופים, חיכה המאמן למחזור ה-7, אז השיג את ניצחון הבכורה של הקבוצה, והודיע במפתיע על התפטרותו. ברזומה של קלינגר מעוטרת בכוכבית עונת 2002/3, בסיומה הצעיד את מכבי תל אביב לאליפות האחרונה שלה, ובעונה שאחריה הדריך את הקבוצה לקמפיין מוצלח מאוד בליגת האלופות, במהלכו רשם הישגים יפים מול אריות הכדורגל האירופי כגון אייאקס אמסטרדם, באיירן מינכן ויובנטוס.  

בתוך כך, הליגיונר הטרי רועי בקל ערך את הופעת הבכורה שלו מחוץ לגבולות ישראל. קשרה לשעבר של מכבי פתח תקווה, שחתם באלקי לרנקה הקפריסאית, פתח הערב (ראשון) בהרכב הקבוצה ושיחק 85 דקות בניצחון הבית של קבוצתו, 1:2 על אפואל ניקוסיה המדורגת במקום השני.

"אני מאושר", אמר בקל לאתר ערוץ הספורט. "מזה זמן רב חיכיתי לרגע הזה. הייתה אווירה מצוינת ופשוט נהנתי מכל רגע על המגרש. אני שמח שעל הדרך גם הצלחתי לעזור ליובל שפונגין במאבק האליפות".