הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

עוד מכה לי-ם: לוק ג'קסון ייעדר כחודשיים

בדיקת C.T שעבר הפורוורד בעקבות הפציעה בקרסול הוכיחה כי הוא סובל מבצקת ולא ישחק כשמונה שבועות. ג'ון תומאס לא צפוי להמשיך

רועי גלדסטון  10.01.12 - 19:21
עוד מכה לירושלים. לוק ג'קסון (מגד גוזני, וואלה)
עוד מכה לירושלים. לוק ג'קסון (מגד גוזני, וואלה)

חשבתם שההדחה מאירופה, הבלאגן בהנהלה וההדחה מגביע המדינה הם הסוף של התקלות והבעיות בהפועל ירושלים? אז זהו, שלא. הערב (שלישי) ספג המועדון מכה נוספת. הפורוורד לוק ג'קסון התבשר כי בשל פציעה הוא ייעדר כחודשיים מהמגרשים.

ג'קסון, שנפצע בקרסולו לפני מספר ימים, עבר בדיקת C.T ובה התברר כי הוא סובל מבצקת בקרסול ויהיה מושבת כשמונה שבועות. למרות זאת, נראה כי במועדון לא מתכננים לחתוך אותו אלא אם כן הפציעה תחמיר והוא לא יוכל לחזור עוד לשחק העונה.

ג'ון תומאס, שחוזהו במועדון מסתיים בעוד חודש, לא אמור להמשיך. כזכור, תומאס הוותיק הובא במקור כדי לחזק את ירושלים במסעה ביורוקאפ. מסע שהסתיים מוקדם מאוד (מאוד, מאוד) מן הצפוי.

בתוך כך, שרון דרוקר מחפש גארד נוסף. החיפושים של ירושלים לא נעשים בקדחתנות ויחתימו שחקן רק אם יהיה מועמד ראוי. בכל מקרה, מהלך שכזה יצא לפועל רק לאחר שיוסדרו חילוקי הדעות וחוסר הוודאות בהנהלת הקבוצה.

כזכור, אנשי גומא אגייאר, שרכש את הבעלות על הפועל ירושלים, מעוניינים לקבל את השליטה על המועדון. דוד אבן, נציגו של אגייאר, הצהיר בעבר כי בכוונתו לקבל לידיו את שליטה בדירקטוריון הקבוצה. לטענתו על פי רצון המיליונר, שמעוניין לתרגם את 60 אחוזי הבעלות שלו לשליטה על המועדון.

ארגוני אוהדי מכבי ת"א והפועל י-ם יחרימו את הפיינל פור?
אמנם מכבי ת"א והפועל י-ם לא הבטיחו את מקומן בפיינל פור הישראלי, כבר מתארגנת מחאה של ארגוני האוהדים בנוגע לאירוע היוקרתי. ארגוני האוהדים של שתי הקבוצות שיתפו פעולה והודיעו היום (רביעי) כי בכוונתם להחרים את האירוע ולא לרכוש כרטיסים. ומה בדיוק הם טוענים? "השיטה אינה הוגנת וספורטיבית. מוזילה את ערך האליפות ומוציאה את העניין מעונת המשחקים כולה". יש לציין כי מכירת הכרטיסים לפיינל פור תחל רשמית מחר (חמישי), כאשר המנהלת החליטה להוזיל את המחירים עבור ציבור החיילים והנוער.

בהודעת ארגוני האוהדים עוד נכתב: "תקוותנו היא שחברי מנהלת הליגה, והיושב בראשה, מר אבנר קופל, יבינו כי השיטה פוגעת הן בקבוצות והן בקהליהן וישנו אותה. משום שברור לנו כי העונה מאוחר מדי לבצע את השינוי, אנו קוראים לאוהדי הכדורסל בישראל לא לרכוש כרטיסים לאירועי הפיינל פור ולא לתת יד להמשך הפגיעה בקבוצות, באוהדים ובענף הכדורסל כולו".