הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

צפו ב-72:85 של גליל על חיפה, 28 לטראוויס

ניצחון שלישי בארבעת המחזורים האחרונים לליאור ליובין בדרך למקום השני. רומאו טראוויס הוביל עם 28 נקודות

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  22.01.12 - 21:21

אם מוציאים את ההפסד למכבי תל אביב, הפועל גלבוע/גליל בכושר לא רע בכלל. הערב (ראשון) הקבוצה של ליאור ליובין רשמה ניצחון שלישי בארבעת המחזורים האחרונים - 72:85 ביתי על חיפה. כל שלושת הניצחונות היו בפער דו ספרתי וגם הפעם היריבה לא הצליחה לעמוד בקצב המהיר שהכתיבה סגנית האלופה בדרך למקום השני. חיפה? עבר עליה שבוע סוער בעקבות הפיטורים של גורקה. למרות שנלחמה, זה לא הספיק לה מול סגנית האלופה.

רומאו טראוויס הוביל את המנצחים עם 28 נקודות, ג'וזף ג'ונס הוסיף 21, אופיר פרחי 9 וכריס תומאס 8. אצל חיפה בלט סילבן לנדסברג עם 25, ג'רמיס סמית תרם 15 משלו וטיילר ווילקרסון 10.

"הניצחון הזה הוא הקלה כי הוא היה מאוד קשה", אמר ליאור ליובין, "חיפה נלחמת ולא מוותרת. היה לנו קטע שבו הקבוצה הורידה רגל מהגז. זה קורה, אני שמח שבסופו של דבר יצאנו עם חיוך. רחימי? זו סיטואציה לא קלה להיות בה. אני מקווה שהוא ייצא מחוזק והפתרון יהיה הכי טוב מבחינתו". ליובין התייחס גם לעודד קטש שהיה מועמד לחיפה: "אנחנו חברים טובים ואני אשמח לראות אותו שוב על המגרש".

רחימי שעמד על הקווים במקום גורקה שפוטר אמר לאחר המשחק: "אני מאוכזב, היינו יכולים לנצח את המשחק, הפסדנו בגלל טעויות שלנו. יש לקבוצה הזו מה למכור. עברנו שבוע סוער, אני לא יודע מה ההנהלה תחליט אבל אני אנסה לעזור".

מהלך המשחק
שני סלים רצופים של טראוויס סידרו יתרון מהיר לליובין, 2:4. זה כנראה העיר את הרכש החדש, ג'רמיס סמית', שהחזיר עם שני סלים רצופים וצימק ל-7:6. האלי הופ אדיר של פלס קבע 6:12 לגליל שהתחילה לברוח. טראוויס ותומאס אספו נקודות מתחת לסל ולאחר מהלך נהדר של ג'ונס, המארחת ברחה ל-10:20. טראוויס לא עצר ופעולות טובות שלו הובילו ליתרון 12:27 בהמשך ו-15:30 בתום הרבע הראשון.

לנדסברג צלף מחצי מרחק אבל זה לא ממש עזר מול פלס שהוסיף עוד שתי נקודות והגדיל את הפער. הגארד האמריקני-יהודי החליט לקחת את המשחק על עצמו ואיפס את היד, זה קירב את החיפאים למרחק של 12 בלבד בתום ריצה של 0:8. ג'וזף ג'ונס הגיב במהלכים אישים נפלאים והפער שוב גדל ל-15 (30:45) אבל בשחזור נוסף, לנדסברג וסמית' רצו הפעם ל-2:8 בדרך ל-38:47 בהפסקה. תומאס וטראוויס המשיכו להיות המוציאים לפועל העיקריים וסחפו את השחקנים מהצפון ל-48:58 בתוך הרבע השלישי.

למרות שהם ללא מאמן קבוע, הירוקים לא התייאשו וסל של ג'קסון הוריד את הפער ל-6 בלבד. בסופו של דבר הרבע השלישי נגמר ב-55:60 לאדומים לבנים. תחילת הרבע הרביעי היתה קרב בין תומאס ללנדסברג אבל לאחרון הגיע סיוע מכיוונו של בן שימול שירה שלשה מהפינה, 66:64. פרחי הגיב עם שלשה בצד השני ולאחר סל של ג'ונס, שוב סגנית המוליכה ביתרון של 7 נק'. מכאן, היא לא נתנה ליתרון שלה לחמוק למרות ניסיונות של ווילקינסון. עד לסיום, המארחת דייקה מקו העונשין והגדילה את הפער ליתרון דו ספרתי, 72:85 בסיום.