הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

יובנטוס נשארה ראשונה אחרי 1:2 על אודינזה

צמד של מאטרי (42, 68) העניק 3 נקודות יקרות לגברת הזקנה בקרב הצמרת. הפער בין השתיים: 6 נקודות. פארמה וקטאניה נפרדו ב-1:1

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  28.01.12 - 23:26
בופון. יומולדת שמח (gettyimages)
בופון. יומולדת שמח (gettyimages)

המחזור ה-20 באיטליה יצא לדרך עם משחק מרכזי משמעותי מאוד בצמרת הטבלה: יובנטוס מול אודינזה. הראשונה מול השלישית, מפגש בו השחקנים של אנטוניו קונטה השיגו ניצחון כפול בסופו. הראשון, 1:2 על די נטאלה וחבריו והשני הוא שמירה על פסגת הסרייה א' ופתיחת פער של 6 נקודות מאודינזה ו-4 ממילאן, שתשחק בראשון מול קליארי. במשחק נוסף, קטאניה ופארמה נפרדו ב-1:1.

יובנטוס - אודינזה 1:2
בקרב של שתי הקבוצות בעלות המדים השחורים-לבנים, יובנטוס השיגה את ניצחונה ה-12 העונה והיא עדיין ללא הפסד בכל המסגרות. ג'יאנלואיג'י בופון חגג את יום הולדתו ה-34 ותחת שלג כבד באיצטדיון החדש של הגברת הזקנה קיבל מתנה בדמות 3 נקודות חשובות מאוד להמשך המאבקים בצמרת הליגה.

אלסנדרו מאטרי העלה את אנטוניו קונטה ליתרון בדקה ה-42, אך פלורו פלורס איזן (56). החלוץ האיטלקי כבש את השני שלו בדקה ה-62 במה שבדיעבד היה שער הניצחון. יובה העלתה את מאזנה ל-44 נקודות, בעוד ששחקניו של גאידולין נשארו עם 38 נקודות ועלולים עוד לרדת למקום הרביעי אם אינטר תנצח בראשון.

קטאניה - פארמה 1:1
קרב מרכז טבלה טיפוסי באנג'לו מאסימינו. ברגסיו העלה את המקומיים ליתרון בדקה ה-34, מודסטו איזן 6 דקות לאחר מכן. שתי הקבוצות נשראו צמודות זו לזו בטבלה, כאשר הקבוצה של דונאדוני במקום ה-11 עם 24 נקודות, ירובתו רק נקודה אחת ושני מקומות מתחתיו.