X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אי.די.בי החזקות ממשיכה לאבד גובה מחר בנק ישראל יפרסם את הריבית לחודש מארס זיו סגל: "הכיוון הכללי של מדד ת"א 25 - שלילי"
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

חברת גלוב אקספלוריישן צונחת בשיעור חד לאחר שהודיעה ביום ו' כי מניתוחי ממצאי קידוח הנפט אופק 1, באזור לוד, נמצא כי הוא קידוח יבש. בחודש דצמבר אירע במהלך העבודה בקידוח כשל מכאני בחלקו העליון של צינור הקידוח, אשר בעקבותיו נחסם חלקו התחתון של בור הקידוח לרבות שכבת המטרה. העלויות הנוספות שנאלצה החברה לשלם בעקבות האירוע היה כ-2.4 מיליון דולר (מעבר לתקציב הקידוח כפי שדווח עד אז).
חברת השבבים טאואר, המנוהלת על-ידי ראסל אלוונגר, השלימה גיוס מוצלח של כ-80 מיליון דולר. ביום חמישי הושלם השלב הציבורי של הנפקת האג"ח להמרה של טאואר עם גיוס של כ-16 מיליון דולר, לאחר שביום שני השבוע גייסה החברה כ-64 מיליון דולר. נזכיר כי טאואר תכננה לגייס כ-40 מיליון דולר.
דלק נדל"ן מרכזת עניין בעקבות בית המשפט המחוזי בת"א בראשות השופטת ורדה אלשיך שיכריע הבוקר בשאלה האם לאפשר לחברת דלק נדל"ן שבשליטת יצחק תשובה לכנס אסיפת נושים אחת לכל שלוש סדרות האג"ח שלה, וכן האם לצרף את תשובה כמשיב לבקשה.‏
גם נוחי דנקנר סיכם ביום חמישי את השלב הציבורי בהנפקת המניות של אי.די.בי אחזקות שבשליטתו, שבמסגרתה היא תכננה גיוס של כ-250 מיליון שקל כדי לשפר את מצב הנזילות של הקבוצה. ביום חמישי בערב התקיים כאמור השלב הציבורי של הגיוס, במסגרתו גייסה החברה עוד כ-35 מיליון שקל. בסה"כ קיבלה אי.די.בי התחייבויות מוקדמות בהיקף של כ-286 מיליון שקל במכרז ביום רביעי, לעומת כוונה מקורית לגייס כ-100 מיליון שקל בלבד, כשדבוקת בעלי השליטה בחברה אחראית לכ-21% מהביקושים.
היום נודע כי קופת המזומנים של אי.די.בי, גרמה לבעל השליטה נוחי דנקנר לעצור כליל את הבונוסים לשנת 2011 לבכירי חברות המטה בקבוצה כגון אי.די.בי פיתוח, כור ודסק"ש. מדובר בראש ובראשונה בבכירי המטה של אי.די.בי כגון המנכ"ל חיים גבריאלי, יו"ר כור ליאור חנס ונשיא דסק"ש עמי אראל.
מניית הוט גם היא מרכזת עניין לאחר שביום חמישי הודיע משרד התקשורת שהוא מתכוון להתערב במבצע של הוט לאחר שלא קיבלה את אישורו של המשרד לקיום מבצע שכזה עם חברת-הבת שלה הוט נט, כפי שמתחייב מהרשיון שלה.
קבוצת שטראוס דיווחה הבוקר לבורסה על אפשרות של מחיקת ערך מוניטין בשווי של 43 מיליון שקל בגין כישלון השקעה בסרביה; דירקטריון חברת-הבת של שטראוס קפה קיבל החלטה לבצע ירידת ערך מוניטין בשטראוס אדריאטיק (חברת-הבת של החברה בסרביה) ובשטראוס קפה ישראל.

תאריך:  26/02/2012   |   עודכן:  26/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
הרווח הנקי הסתכם ב-76.6 מיליון שקלים, לעומת רווח של 39 מיליון ש"ח בשנת 2010    מאזן הבנק גדל ב-13% ל-16.8 מיליארד שקלים
אביתר בן-צדף
רוב המודחים לא יעמדו לדין צבאי, אלא לדין משמעתי    במקומם נשלחו לקוסובו מפקדים מהכוחות האמריקניים בגרמניה, והיחידה של המשמר הלאומי של ג'ורג'יה ושל לואיזיאנה תעבור הכשרה מחדש    מפקד צבא ארצות-הברית באירופה הודה לחייל, שהתלונן על הנעשה בפלוגתו, ושיבח את מעשהו
איציק וולף
ראש הממשלה אמר בפתח הישיבה השבועית כי דוח סבא"א מוכיח את טענות ישראל כי אירן ממשיכה להתקדם במהירות בתוכנית הגרעין תוך התעלמות בוטה מהקהילה הבינלאומית
אביתר בן-צדף
בוחנים חלופות למעברי הגבול - כולל הטסה ושימוש ברכבת הטראנס-סיבירית    במקביל, בוחנים את התאמת "נתיב ההפצה הצפוני" לתוכניות המבצעיות האמריקניות ולנפח המתוכנן של תעבורה כבדה    האמריקנים מתכוננים לפינוי כוחותיהם הצבאיים מאפגניסטן בסוף 2013    בין שאר, נדרש הצבא לטהר את כל הציוד ואת הציוד האישי של החיילים המפונים על-מנת לא להעביר חיידקים, בקטריות וגורמי זיהום לאירופה, או לארצות-הברית
אביתר בן-צדף
באיים מוצבים כבר כ-12,000 נחתים    יפן מתנגדת לתוכנית ההיערכות מחדש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il