הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מכבי פ"ת ועכו נפרדו ב-0:0. צפו בתקציר

לראשונה העונה, הלוזונים הידרדרו למקום ממנו יורדים ליגה אחרי משחק חלש במיוחד. משה סיני: "חזרנו להקשות על היריבה ולשחק אגרסיבי. לא נרד". אלי כהן: "לא הגיע לנו יותר מנקודה, אבל היה חשוב לעצור את המפולת"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  17.03.12 - 20:50

אם היה מישהו במלאבס שעוד העז להכחיש כמה גרוע מצבה של מכבי פתח תקווה, הגיע המשחק הערב (שבת) בעכו: חניכיו של משה סיני יצאו למשחק חוץ מול הפועל המקומית, שלה בקושי נותר על מה לשחק, וסיימו איתה ב-0:0, שקבע: לראשונה העונה, הלוזונים מתחת לקו האדום.

 הלוזונים הגיעו לישורת האחרונה כשהם חבוטים ומסובכים למדי.  והיום הם רשמו משחק שישי ברציפות ללא ניצחון. משה סיני, שהחליף את לחמן, לא הצליח להביא לשינוי, ואם הפתח תקואים (שספגו כבר 50 שערים העונה) לא יתעוררו, זה עלול להיגמר רע. נכון להערב, לבית"ר ירושלים יש נקודה יותר מהם, וגם משחק אחד פחות. 

למרות שפ"ת הגיעה למספר הזדמנויות (גולן נגח למשקוף בדקה ה-50, דנין הציל מהקו ניסיון טוב של בן חיים בדקה ה-67), המלאבסים הפגינו משחק די אדיש, ומשבוע לשבוע נראה יותר הגיוני שהדרבי של אם המושבות בעונה הבאה ייתקיים בליגה הלאומית. "אני בטוח שנישאר בליגה", אמר משה סיני בסיום. "חזרנו להקשות על היריבה ולשחק אגרסיבי. ברור שאנחנו קבוצת תחתית, אבל השחקנים רציניים ומגלים אחריות, היריבות בהמשך יתקשו מולנו".

מן העבר השני, היה נדמה שעכו רק שמחה על הנקודה. חניכיו של אלי כהן, שבהרבה שלבים של העונה היו בכלל בצמרת, הוכיחו שהם היו מעדיפים ללכת לים, ואם אפשר  לסיים בתיקו שימנע מהם הסתבכות בתחתית, מה טוב. כהן שוב לא הרכיב את סינטיהו סולליך, מה שגרם לשצ'פוביץ' ופלצ'וק לנסות לייצר לעצמם את המצבים, וזה לא כל כך הלך. "היה לנו חשוב לעצור את המפולת", סיכם אלי כהן. "לא הגיע לנו יותר מנקודה. קראו לי להתפטר? זה כמה ילדים, אני לא מתעסק בזה".

מהלך המשחק
הדקות הראשונות התאפיינו בקצב חלש ובחוסר דיוק מצד שני הצדדים, מרינקוביץ' המקומי היה הראשון לנסות את כוחו (16), אבל הבעיטה שלו הלכה החוצה. שתי דקות אחר כך טל בן חיים ירד אל הדשא אחרי פגישה עם פידליס, ליאני סימן להמשיך. עכו ניסתה לצאת קדימה ופלצ'וק הגביה טוב לעבר שצ'פוביץ', אבל הסרבי נגח החוצה מ-6 מטרים (26). בדקה ה-40 קובי גנון הקדים את כולם והגיע ראשון אל כדור הקרן של פרדה, אבל גורש התעופף ומנע ממנו כיבוש.

גם החצי השני נפתח עם יכולת לא מרשימה, אבל פ"ת המשיכה להיות מסוכנת יותר: עומר גולן היה קרוב לראשון כשנגח למשקוף לאחר כדור קרן (50), מרעי המשיך את הריבאונד החוצה. בדקה ה-67 בן חיים פרץ נהדר והיה חייב להבקיע, אך ניסה כדור רוחב ודנין גלש והציל מהקו. הטעות התורנית של שטראובר כמעט עלתה לסיני ביוקר (75), אבל הכדור של שבתאי נעצר בקו השער אצל אוחיון.

הרכבים
הפועל עכו
: דודו גורש; רועי לוי, אדי גוטליב, דימאקו פידליס, אלירן דנין; אלכסנדר דוידוב, נבוישה מרינקוביץ', מושיקו מישאלוב, שגיב כהן (סינטיהו סולליך/63); ניקולאס פלצ'וק, סטפן שצ'פוביץ'.

מכבי פתח תקוה: לירן שטראובר; אסי משיח, עומר גולן, מתן אוחיון, קובי גנון; מרואן קבהא, אורי אוזן, מריו צ'רביץ', דני פרדה, טל בן חיים, ויקטור מרעי (איגור מאלי/90).
שופט: לירן ליאני.