הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

סטודמאייר ייעדר 4-2 שבועות בגלל פציעה

פורוורד הניו יורק ניקס סובל מפריצת דיסק, והוא עשוי לא לשחק יותר העונה אם הקבוצה תיכשל להעפיל לפלייאוף

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  28.03.12 - 17:16
סטודמאייר. קריירה פצועה (gettyimages)
סטודמאייר. קריירה פצועה (gettyimages)

אם הקלישאה השחוקה על עונה של עליות וירידות הייתה נכונה אי פעם, זה כנראה נכון לגבי העונה הנוכחית של ניו יורק ניקס. הקבוצה מהתפוח הגדול עברה תהפוכות מהפתיחה החלשה דרך הלינסניטי, פיטורי מייק ד'אנטוני וההצלחה הנוכחית. אבל היום (רביעי) שוב נחתה מכה על המדיסון סקוור גארדן.

הפאוור פורוורד של הניקס, אמארה סטודמאייר, ייאלץ לנוח 2 עד 4 שבועות לאחר שנפצע במשחק נגד דטרויט פיסטונס בשבת. אמארה יעבור טיפול לא-כירורגי בתקופה הקרובה, לאחר שהתגלה כי הוא סובל מפריצת דיסק, ולא יעבור ניתוח שהיה משבית אותו לשארית העונה.

הטיפול המהיר יותר נותן לו סיכוי להספיק לחזור ל-9 המשחקים האחרונים של העונה הסדירה אם ישוב תוך שבועיים, או לפחות להספיק למשחק הפתיחה של הסיבוב הראשון בפלייאוף במקרה הרע, אם הניקס יגיעו לשם. אך בהיעדרו לא בטוח שזה יקרה, במיוחד כאשר גם ג'רמי לין פצוע ולא שיחק בשני המשחקים האחרונים. כרגע הניקרבוקרס נמצאים במקום ה-8 והאחרון במזרח, ששולח לפלייאוף, עם יתרון של שני ניצחונות על פני מילווקי באקס התשיעית.

עבור סטודמאייר מדובר בעוד פציעה בקריירה. הפורוורד בן ה-29 הספיק כבר לעבור ניתוח בעין שהטיל ספק לגבי המשך הקריירה שלו, ובנוסף קרע את רצועות הברך בתחילת הקריירה. לא רק זאת, הוא סבל ממתיחה בגב בזמן הפלייאוף בעונה שעברה, ממנה התאושש אחר חמישה חודשים בזמן השביתה.